Bassontoisto-ongelma

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi Makke68 05.04.2006.

1. Makke68

Makke68 Guest

Mistähän mahtaa johtua että basso tulee tietokoneen kaiuttimista liian kumeasti, eikä mistään pysty säätämään sitä? Käytössä on kiinteä SoundMAX-digitaaliääni. Kun menen äänenvoimakkuuden säätöikkunaan, ja sieltä lisäasetuksiin, niin siellä näkyy basso- ja diskanttiäänten säätimet, mutta ovat passiivisina, eli ei pysty säätämään.

2.  
  3. yimanya

yimanya Guest

Itse ihmettelin joskus kun äänet kuulosti niin puuromaiselta niin kokeilin ottaa ruksin pois kohdasta "Apply 3D effect to digital audio". En tiedä auttaako sulla mutta ainahan voi kokeilla.

4. Makke68

Makke68 Guest

Kun mulla kyllä kaikki äänet kuulostaa ihan okei, diskantissa ei ole ongelmia. Ainoa probleemi on se että basso kumisee hieman liikaa, sitä pitäisi saada säädettyä. Kaiuttimien paketin olen hukannut, mutta "J S" lukee isoimman mötikän kyljessä + 4 satelliittia. Säätöinä mötikässä vain volyymi ja taka-kaiuttimien volyymi.

5. Makke68

Makke68 Guest

Hups, näköjään löytyykin toisesta threadista aiheesta keskustelua, joten siirryn sinne.

6. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Etkä tietenkään pistänyt linkkiä sinne.

7. Makke68

Makke68 Guest

Jaa tämä sivu