Eli: Omistan Creative Inspire T5400 5.1 kaiutinsarjan ja ASUS A7N8X emon jossa on myös integroitu äänikortti (NForce) jota käytän. Ja sitten "ongelmaan": Eli bassoni tuntuu ihan olemattomalta minun korvassa Sillä kun ostin tämän, ja käytin niin basso tuntui paljon jykevämmältä mutta jouduin vaihtamaan ajurit koska silloin mm. HL-modeja pelattaessa äänet rupesivat jonkun ajan kuluttua rahisemaan, mikä muuten ratkesi ajureiden vaihdolla. Ja nyt basso tuntuu jotenkin lepsulta vai onko korvissani vikaa, ensinnäkin kun avaan NFORCE control paneelin tulee seuraavanlainen ilmoitus: [bold]An unsupported operation was attempted[/bold]jota ei ennen uusien ajurien asennusta tullut, ja sitä Pää ikkunaa ei näy ollenkaan eli kaikki "isot säätimet" ovat kadonneet?!? Minulla ovat nämä ajurit olleet jo vaikka kuinka kauan ja nyt haluaisin puristettua enemmän tehoa bassostani, mikäli se on mahdollista. Eli onko tällä errorilla mitään tekemistä kenties tämän basson ehkä heikkenemisessä (ainakin minun korvassa) Lisäksi control panelin basso säädin ei toimi sillä äänikorttini ei tue sitä. Basson kuulee hyvin vasta kun tunkee korvan siihen viereen =) Eli pitäisikö tässä jotain tehdä vai eikö pitäisi? Alan jo olla pihalla koko jutusta
Tuota.. mistäs sitä näkee mikä ajuri on juuri nyt käytössä En muista nyt mikä sillon tuli asennetuksi.
Laitehallinnan/Device Manager:in kautta etsii äänilaitteen ja sitten ominaisuudet/properties ja sitten ajuri(?)/driver välilehti.