Ajoin search and destroyn spybotin ja se löysi koneeltani toista kymmentä "pöpöä". Poistin ne kaikki ja nyt ei windows suostu käynnistymään enään ollenkaan. Tulee ilmoitus: Invalid BackWeb Application "4436233". Vikasietotilassa pääsen nettiin mutta, edes palautuspiste ei auta käynnistymään normaalisti. Mitä pitäisi tehdä että, windows taas toimisi. Kiitos jo etukäteen.
Minulla ei enään toimi F-secure, valikosta kun yritän sen käynnistää tiimalasi pyörii hetken aikaa ja sen jälkeen ei toimi mikään. ?
Tarkennus äskeiseen. Toimiihan tämä vikasietotilassa mutta, ei normaalisti. (Nämä "tietsikat" on mulle ihan uusi asia).
En ole vielä koittanut poistaa F-securea mutta, jos sen teen pitääkö nettipiuha ottaa irti vai onko kone suojattuna uudelleen asennukeen saakka?
Kiitoksia! Pelkkä F-securen cd:ltä ajamani apuohjelmien asennus auttoi. Miten uskallan poistaa yleensä mitään koneelta jos jo spybot teki tämän? Silti, kiitti vielä kerran.
Minulla oli sama ongelma - jos Elisa tietoturvapalvelu - mistä BackWeb poisteti. Helpompi CD.ltä lataa ja ennen varmistaa järjestelmän turva.