Backard Bell

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mithos 04.09.2005.

1. mithos

mithos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitä mieltä olette kyseisestä merkistä?Olen aikeissani ostaa uuden pöytäkoneen ja löysin tuon merkkise koneen.En osaa enkä viitikkään alkaa itse rakentamaan konetta kun tuo oli kohtuun hintainenkin.Voisiko tuommoinen olla hyvä vai joku muu kuten vaikka hp koneet?En ainakaan haluaisi että se pitää yhtäkauheeta ääntä kun tämä mun fujitsun kannettava joka kuumeneekin aikapaljon.Kertokaa mielipiteitänne.Kiitos!

2.  
  3. Fooley

Fooley Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vissiin Gigantista löytäny ton?
    Ite ostin 3v sitten Packardin paketin Gigantista, eihän tässä ole mitään ongelmia ollu. HP:n pakettiin verrattuna ensimmäisenä tulee mieleen se että HP tunkee vaikka kuinka paljon turhia käynnistyviä ohjelmia kovalevyille mukaan, Packardissani ne olivat kaikki CD:llä joten sai valita mitkä laittaa vai laittaako ollenkaan. En ole tietenkään varma miten asia on nykypäivänä. Äänet ovat kyllä aika lujat verrattuna kavereitteni ostamiin HP:siin. Ja jälkeenpäin olen laittanu tähän muistia, näyttiksen ja polttavan mutta tuohan ei liity asiaan mitenkään...
    Mutta jos paketti tosiaan on Gigantista, niin sen verran voisin sanoa että kannattaa katella muittenkin kauppojen tarjouksia. Gigantti laatu on ollut minulle laatu erikseen, siellä keskivertaisen alapuolella.

4. ekojari

ekojari Guest

Kaveri osti noin kuukausi sitten Packard Bellin koneen. Kyllä se ainakin mun mielestä on ollut jopa erittäin hiljainen. Kaikki ohjelmat on esiasennettu kovalevylle joten mitään asennus CD:tä ei tule mukaan.
    Kone asensi kysymättä Norttonin antivirusohjelman, jota ei saa poistettua muuten kuin hakemalla Packard Bellin sivuilta Uninstallerin.
    Toinen ärsyttävä seikka oli että IE.n ja Outlook Expressin työkalurivit ovat tumman violetin värisiä. Niiden muuttamiseen täytyy taas vierailla Packrd Bellin sivuilla.

5. mithos

mithos Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mitäs mieltä olette sitten siitä että kummat koneet on laadukkaampia,HP vai compaq?Yleisesti hyviä ja huonoja puolia.

Jaa tämä sivu