Mulla on Baanan 2 meganen netti ja Zyxelin Prestige 600 series loota. Joskus harvoin toimii netti koko päivän putkeen pätkimättä, mutta useimmiten viimeistään illalla alkaa yhteys pätkiä. Parhaimmillaan jökähtää minuutin välein noin 20 sek ajaksi, ja tätä kestää usein seuraavaan päivään asti. Aina ku netti kaatuu sammuu laatikosta DSL valo. Vähän ajan päästä se alkaa vilkkua ja syttyy takaisin ja taas toimii netti noin minuutin. Kyllä tässä menee hermot keneltä vaan. Kellään kokemusta tai neuvoja?
oon kokeillu kavereiden kolmel erilaisel boxil mitkä toimii niil loistavasti kaikil tekee mulla samaa. Sama juttu toisilla piuhoillaki. Suodattimenki pitäis olla kunnossa. Boxin ressuttelua yms. oon kokeillu kaikkea. Ennen sekoili niin että sammu kokonaan dsl valo ja piti soittaa keskukseen jotta resetoivat siellä mutta tähän vikaan ei sekään auta
Mulla oli tollaisia oireita vuos sitten ja vika löyty niitten (palveluntarjoajan) asetuksista... oli kuulemma jollain toisella ja mulla samat asetukset.
viittisikkö kertoa vähän tarkemmin mitkä asetukset. Minä ku soitin sinne ni kysy ihmeissää et mitkä asetukset? Auttais paljon.
Mun koneella oli kaikki asetukset ihan OK! mut jotain se ukko sanoi säätäneensä siellä mistä netti mulle tulee.