Azureus kysymys

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Piipp0 27.02.2006.

1. Piipp0

Piipp0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Vaikuttaa Azureuksessa jakaminen yhtään nopeutaan ja kun yritin laittaa jakoon jotain niin se ei hyväksynyt sitä. eli pitääkö kansion olla tietyssä muodossa vai mikä on vikana.

2.  
  3. eduard0

eduard0 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Et voi Azureuksessa (tai missään muussakaan torrent-clientissä) laittaa tiedostoja jakoon kuten DC++:ssa, eMulessa tai vastaavissa. Jakaminen tapahtuu torrenteissa niin, että teet tiedostoista (siihen erikseen tarkoitetulla ohjelmalla) .torrent-tiedoston. Sen tiedoston uploadaat jollekin torrentsivustolle. Kun ihmiset lataavat tuon torrentin ja avaavat sen omalla clientillään, he saavat .torrent-tiedostosta tiedon, että juuri sinulta tietystä ip:stä löytyy ne paketit. Lataus lähtee siitä käyntiin.

Käy nyt ensimmäisenä jollain torrentsivustolla katsomassa, vaikkapa www.piratebay.org . Sieltä kun lataat jonkun .torrentin ja avaat sen Azureuksella, lähtee lataus käyntiin. Tuo samalla uploadaa sitä samaa tiedostoa, joten voit ratiot pitää kunnossa tekemättä ollenkaan omia torrenteja.

Viimeksi muokattu: 27.02.2006
  4. Piipp0

Piipp0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Juu kiitti tiedosta.

5. aleksi66

aleksi66 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ja muistahhan sendii niitä vielä sen latauksen jälkeenkin! Että muutkin saavat... ;)

6. nortti72

nortti72 Guest

siis miten niin ei voi jakaa mulla se onnistuu ilman mitään siirtelemättä kun vaan jätät sen sinne sen ohjelman tulleeks valiiks eli tein samaan paikkaan kansion Temp azureus ja sinne menee kaikki mitä lataan ja kyllä mun ratiot nousee kun vaan jättää sen siihen mihin se valmistuu ja antaa muiden imee ja sit jos haluu antaa vaan muiden imee niin laittaa asetuksista lähetys nopeuden 0 eli rajoittamaton mulla toimii noin aivan unelmasti...ja sieltä löytyy kansio tuo kansio vain lähettämistä varten ja se kyllä on mulla toiminut

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 01.03.2006

Jaa tämä sivu