Olen saanut avin DVD formaattiin, mutta olisi yksi ongelma millä minä saan siihen lisättyä sellaiset tekstitykset jotka saa kaukosäätimestä pois??
Sinun pitää koostaa DVD jollakin ohjelmalla joka ymmärtää tekstitystä. Itse käytän DVDAuthorGUI-nimistä ohjelmaa, joka on mielestäni todella helppokäyttöinen ja toimivaksi todettu ohjelma. Ääni ja video pitää olla "irroitettu" erikseen ja tekstityksenä voi käyttää esim. srt-muotoa. Ohjelmalla voi myös tehdä DVD-SVCD:tä irtotekstein.
Aloittelijan kysymys tähän liittyen. Kauan tuossa operaatiossa menee, aveista jos koostaa dvd -formaatiin täyden levyn (itselläni sarjoja aveina, ja olisi kiva saada ne dvd:ille)? Pysyvätkö filejen koot suht' samoina (eli voiko laskea että 300 MB avi vie muunnettuna dvd:stäkin vain 300 MB...)?
Itselläni ainakin normaali asetuksin TMPGencillä pakattaessa alkuperäisen avi tiedoston (n. 350Mt)koko muttuu moninkertaiseksi DVD-muodossa (n. 1.5Gt).
Täytyy lisätä jo authorisointi vaiheessa. Itse käytän tätä ohjetta: http://www.nefernetti.com/sub_dvdlle/omat_tekstit_dvdlle.htm