Miksi kaiken täytyy olla nykyään niin vaikeaa. Miettikääs miten AVI-tiedostosta saa helposti VCD tai SVCD tiedoston? Miksei ole ohjelmaa joka vain yksinkertaisesti muuttaa avin vcd:ksi ja tarvittaessa vaikka lisää tekstityksen ja polttaa koko roinan cd:lle. jos tälläisiä ohjelmia on ne eivät kuitenkaan perus windows käyttäjälle avautdu. täytyy osata vähintään muutamaa ohjelmointi kieltä ja olla kiinostunut kyseisestä asiasta. Itse ei mielenkiinto riitä näinkin turhan asian opetteluun... ÄLKÄÄ TEHKÖ KAIKESTA NIIN MONIMUTKAISTA!!!
Meidän aD-foorumilastein vikahan se on, ettei näitä videojuttuja voi ymmärtää. Yksi asia on varma, jollei ole kiinnostunut aiheesta, niin on vaikea ymmärtää lukemiaan ohjeita tai käyttämään googlea. Ei minustakaan ole vielä johtajaa tullut vaikka sellaiseksi kovasti haluasinkin vielä pakollinen linkki: http://www.google.fi/search?q=avi+to+vcd+svcd&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=fi&lr= kokeile jos natsaisi, noiden konvertterien jälki ei tosiaan ole sitten maailman parasta, ei edes keskitasoa, mutta sitä saa mitä tilaa.
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/ Ei se niin vaikeaa ole -> vaatimuksena vain lukutaito. Itse olen sitä mieltä, että kaikki on nykyään liian helppoa. CD to MP3 helpommillaan kahden klikkauksen päässä (laatu tosin eri asia). Peli asentuu, kun nakkaa CD:n sisään ja voilá. Sama mitä laitetta asentaa koneeseen ja se asentuu itsesään jne. Google tekee läksysi eikä kouluun tarvitse enää hiihtää pellon läpi
Dvd2svcd on kyllä helppo ohjelma jos ei tuon ohjelman käyttöä viitsi opetella niin ei varmaan minkään muunkaan.
Ja jollei se tmpgenc "avaudu" niin täytyy ihmetellä miten viestissäsi oli noinkin vähän kirjoitusvirheitä...
täytyy tosiaan tyhmä olla jos ei tmpgenciä osaa käyttää varsinkin jos on avi vielä semmonen jossa ei ole AC3 ääniä
Ja jos noi ohjelmat kuitenkin kaikki vaikuttavat ylitsepääsemättömiltä, niin hyvä vaihtoehtohan on ostaa dvd sen sijaan että netistä imuttelet noita leffoja ja sitten kääntelet niitä.
DVD2svcd bugle. Tekee kaiken ja helposti. Jälkikin on hyvää paras mahdollinen. Artikkeleissa on HELPOT ohjeet softaan. vaihdat vain lähteeksi DVD:N sijasta AVI:N.