Avi - Divx/Wmv

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Exet 29.06.2008.

1. Exet

Exet Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Millähän ohjelmalla saisi muutettua .avi muodossa olevat ohjelmat .divx tai .wmv muotoon?
    Minulla on Creative Zen 8gb soitin ja haluaisin siihen tuoda pari ohjelmaa. Laitteen mukana tuleva convertter sanoo error! kesken muunnon, mutta ei anna sille mitään syytä. Olen koittanut SUPER ohjelmaa joka sanoo sekin error! ilman mitään kunnon syytä. Myös Mp4box:ia olen koittanut sen suuremmitta tuloksitta.
    M2converter for Zen:iä koitin myös ja sillä muunto onnistuu, mutta se jättää vesileiman videotidestoon, enkä haluaisi maksaa ohjelmasta tätä yhtä kertaa varten.
    Olen lähdössä 5. viikoksi thaimaaseen tiistaina (1.7) vähän matkailemaann, ja lentokoneessa olisi kiva katsella leffoja :D

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa jotenkin neuvoa.

-Exet

2.  
  3. Smoke

Smoke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Allok AVI MPEG Converter

ImTOO MPEG Encoder

Tässä pari mutta en tiedä jättääkö vesileimoja.

4. Exet

Exet Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jes, nuo molemmat ohjelmat eivät converttaa koko tiedostoa, vaan vain 5% tai 50% :(
    Kai se on vaan koitettava täyttää koko soitin musiikilla ja lukea kirjallisuutta :D

Kiitos avusta.

Edit: mutta tuoltahan löytyi vastaus kun olisi hieman jaksanut noita vanhoja viestejä lukea :D
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/671168

Viimeksi muokattu: 30.06.2008
  5. Smoke

Smoke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No,hyvä kun löyty ja hyvää lomaa.

Jaa tämä sivu