Auttakee..Miten saan äänen imuroituun Oceans 11 leffaan??

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi puuma 26.04.2002.

1. puuma

puuma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Imuroin leffan ks.ed ja nyt ei tuu ääntä ku koitan kattoo sitä divx:llä taikka media playerillä. File on kuitenkin dvd tasoa ja kokokin on yli 700 mt ja se on vain puolet leffasta eli CD2. Voisko joku kertoo mulle mikä taikka mitä tässä filen nimessä olevat divx-DVL.ShareReactor on mikä tää DVL on?? ja jos se on joku muoto ni mikä ja mistä sais sellasen soittimen millä tätä vois kattoo.

Ominaisuuksista ku katoin ni Äänimuotoo ei löydy mutta kesto ja siirtönopeus kyllä löytyy

KIITTTOOZZZ... jo etukäteen...
    Nää kun on aika uusia juttuja mulle...

Viimeksi muokattu: 26.04.2002
  2.  
  3. dRD

dRD I hate titles Ylläpitäjä

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    DVLjne on leffan julkaissut piraattigruuppi ja leffan fyysinen koko viittaisi siihen, että audio on AC3-muodossa, johon tarvit audiofilters -paketin. Löytyy esim. doom9:stä.

4. puuma

puuma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Löysin kyllä kamaa vaikka kuinka miten käännän AC3 2 MP3 mut "filttereitä" en löytäny eli siis meinaan et pystyisin kattomaan filtterin kautta ko leffaa Divx:llä??... mistäköhän sellaisen löytäsin... vai pitääkö se audio kääntää MP3 muotoon? Köpi kun olen näissä jutuissa.

No nyt löysin filtterin ku selailin vähän kauemmin sivuja...
    Audiofilters - contains filters for AVI/AC3 and dual audio AVIs mut miten ihmeessä tätä käytetään?? ja onko oikee?

Ja kiitos erityisen paljon jo etukäteen ja on todella siisti juttu et tälläsii sivuja on olemassa ihan vahingossa näille törmäsin.

Viimeksi muokattu: 27.04.2002
  5. dRD

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Paketista löytynee ohjeet. Se asentuu suoraan käyttikseen ja voit katsella DivX:t esim. Windows Media Playerilla ihan normaalisti ja audioiden pitäisi pelata suoraan.

6. puuma

puuma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    kyllä käynnisty kiitozz.. mut kesken leffan äänet hävii CD1:stä ja windows media player sanoo et tiedostomuoto ei kelpaa?? missä vika ääniraidassa?? CD2 kyllä pelaa ja puhkuu..
    Kiitos taas jälleen kerran ihanasta avusta.

Viimeksi muokattu: 27.04.2002
  7. dRD

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Eka CD saattaa olla sökönä, ei muuten pitäisi tulla em. tyylisiä ilmoituksia.

8. puuma

puuma Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    oke... kuva kyllä pyörii mut ääntä ei kuulu vaikka se ns. boxi on näytöllä joka sanoo et tiedostomuoto ei kelpaa.. mut enköhän mä näilla eväillä pääse eteenpäin.
    kiitos tuhannesti avustasi.. olet kuningas.. näissä jutuissa näköjään.. kuka ikinä lienetkään.. Ja railakkaat vaput joka on jo ovella..

9. dRD

Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    No prob ja Briteissä ei vappua juhlita, vaan väännetään perse ruvella duunia, joten olen vain hengessä mukana ;-)

Jaa tämä sivu