1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Auttakaa X-Boxin hankkinutta mod.yms.asioissa plz?

Viestiketju Alkuperäinen Xbox -osiossa. Ketjun avasi xXx-Box 29.12.2003.

  1. xXx-Box

    xXx-Box Member

    Liittynyt:
    27.12.2003
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tulipa sitten hommattua X-Box korvaamaan tuota jatkuvaa huushollin pelikoneiden päivitystä...Ja nyt olisin vailla muutamia asiantuntevia vinkkejä. Lueskelin kyllä nuo kaikki mutta meikäläinen kun tarvitsee kädestä pitäen vinkkejä,enkä viesteistä löytänyt näihin vastauksia niin kysyisin:

    1. Mikä mod piiri on tällä hetkellä kaikkein paras ja luotettavin?

    2.Kuinka suurta ko.piiri tukee? Onko kokemuksia esim.160 gt. levyistä?

    3.Oletteko havainneet noiden nopeampien levyjen olevan epäluotettavampia kuin hitaampien?(jossain vouhotettiin 7200 kiertävien kuumenevan liikaa)

    4.Olen kuullut "softamodauksesta", tarkoittaako että softalla saa aikaan saman kuin fyysisellä piirillä? Jos niin miten ja mikä softa ja homma tapahtuu? Ja onko tässä tavassa mitä huonoja puolia?

    Nää nyt oli näitä mutta kun tietokoneiden kanssa ainoastaan on tullut pelattua niin pakkohan se on kysyä. Tyhjentävistä vastauksista erittäin kiitollinen Isäntä :)
    Niin joo ja hyvää uutta vuotta foorumin lukijoille :)

     
  2.  
  3. LilC

    LilC Member

    Liittynyt:
    26.11.2003
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aika hyviä kysymyksiä. ;) Tässä mun käsityksiäni asiasta:

    1. Kaikki yhtä luotettavia kunhan vaan liitokset pysyy kiinni. Modpiireillä ei loppujen lopuks paljoakaan ole eroa keskenään. Erot on lähinnä päivitettävän biosin koossa ja ehkä joissain muissa pienissä yksityiskohdissa.

    2. Ei kokemusta, mutta pitäis onnistua nykyään vaikka 160 giganenkin. Mutta normaalisti xbox tukee siis 137 gigaan asti ilman mitään kikkailuja.

    3. En oo havainnu. Hyvin toiminnu 7200 jo pidemmän aikaa.

    4. Softamodaus mun käsittääkseni vastaa ihan fyysistä piiriä, mutta siitä ei toistaseks omakohtasia kokemuksia. Täällä olevasta softamodaus-threadista saa siitä aika hyvin tietoa.
     
    Viimeksi muokattu: 29.12.2003

Jaa tämä sivu