Auttakaa mua! En osaa ladata ipodiin videoi!!

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi topitius4 03.04.2007.

1. topitius4

topitius4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!Olisitko ystvällinen ja kertoisin miten voin ladata musiikkii ipodiin (mulla on jo ladattuna Free ipod video converter)? Kiitos.

2.  
  3. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Viestisi on väärällä alueella, jos kysymys on video-ongelmista. Siis onko ongelmasi, että et saa videoita laitettua ipodiin vai että et saa laitettua musiikkia sinne? Tästä
    ei saa oikein selvää ja otsikko on ristiriidassa tämän viestisi
    kanssa, koska puhut siinä musiikin laittamisesta. Oletan kyllä, että ongelmanasi on videoiden siirtäminen, mutta haluan varmistuksen.

Eli autappa minua kertomalla mikä ipod sinulla on ja mitä haluat siihen laittaa. Videoita vai musiikkia.

Ja tällä foorumilla on tapana, että ennen kuin kysyy mitään, voi käyttää "hae viestejä"-toimintoa, jonka avulla säästät muiden aikaa ja saat ratkaisun ongelmaasi lukemalla jonkun toisen samasta ongelmasta. Kiitos. :)

Viimeksi muokattu: 07.04.2007
  4. topitius4

topitius4 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Oho!Mulla oli käyny moka.kyl osaan ladata musiikkii mut en videoi.Oon muuttanu yhen dvd:n clonedvd mobile ohjelmal mp4-muotoon ja saan sen näkyy itunesiin ja ääni kuuluu ipodissa mut nauha ei pyöri.Tosin yks kuva siit elokuvast näkyy mut ei mitään muuta.Niin et voisitko auttaa mua.mul on ipod video. PS:Tiiätkö mitään ohjelmaa (ilmaista) millä voisin poistaa kopioneston?

5. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eipä tuo mitään. Noita sattuu :)

Tästä hyvä ja paljon käytetty videoiden konvertointi-ohjelma ja on hyvä (käytän itsekkin) ;) Tolla pitäs pystyä muuttamaan ihan isojakin elokuvia yms. että siinä ei oo mitään kokolimittiä niinkun joissain freeware-p*skoissa. Onhan tämäkin freeware, mutta tämä on paras kaikista ilmaisista :) Ja en osaa sanoa, mikä sinulla on ollut ongelmanak kun ei kuva näy ipodissa, mutta kokeiles tällä muuttaa se sama elokuva ja kerro että toimiiko sitten ipodissa. Ja en osaa kyllä sanoa, että voiko copyrightia poistaa millään softalla. Pitääpäs vähän tutkia.

Mutta nyt siis lataa tuo Videora iPod-converter ja muuta sillä se elokuva. Tästä saat apua, että miten tuota kyseistä ohjelmaa käytetään :) Ja kysy jos on ongelmaa.

6. joonasss

joonasss Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos noilla avuilla ei onnistu niin sitten ongelma taitaa olla ipodin käyttäjässä tai itse ipodissa. :D

7. opaaliola

opaaliola Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niinpä ;)

Jaa tämä sivu