Hei Täytyisi hommata sellanen 100-250€ maksava soitin, jossa on USB liitäntä etupaneelissa!?!? onko kokemusta seuraavista autosoittimista? Kenwood KDC-W534UG + kotelo KDC-W534UG ei koteloa LG LAC-M6500R JVC JVC KD-G721 hopea JVC KD-G722 musta JVC KD-G821 Clarion CLARION CD- autoradio DB568RUSB
Samaa mieltä xmedia666:n kanssa. Kenwood on aika tärinäherkkä, pantiin takuuseen, vaihtovat uudet vaimentimet ja jonku ajan päästä sama juttu. Jvc ei pompota levyjä juuri lainkaan, nykyään kakkosautossa jvc:n mp3 (4. jvc-soitin), ei muuten pompi levyt vaikka soitin ei ole häävisti kiinni ja auto melkonen jyrä ja "vähä" kisavehe. Samoten jvc:n takuu pelaa ainaski hienosti. Käräytin kerran vahingossa jvc:n, josta takuu mennyt 2 päivää sit umpeen, tuli tehtaalta uus soitin ku laitettiin se kärynnyt sinne . Muista ei kokemusta
No kyllä oon tota JVC:tä kuolannut, mutta ajattelin ostaa sen saksasta. Ei taida tulla suomalaisia manuaaleja, saakohan sen tulostettuu putjautettua jostain helposti?
Mulla oli kans muutama vuosi sitten JVC:n soitin. En saanut sitä "pomppaamaan" kuin pari kertaa vaikka oikein yrittämällä yritin.
Itse kyllä valitsisin Clarionin. Kenwood voisi myös olla pätevä. Mutta kyllä clarioniin kallistuisin. Kannattaa melkein liikkeen seinässä käydä kokeilemassa. JVC on varmaankin parhaimman näköinen monen mielestä, mutta miten se taas liittyy vehkeen sointiin. Monihan JVC:tä on kehunut, mutta paha sanoa ennen kuin kuulee. Soitinhan vaikuttaa todella paljon siihen miltä musiikki kuulostaa. Esim tähän mennessä JVC on iskenyt pahimmin korvaan sen "suomalaisen S:än"... Mutta kai se on soitinkohtaista. Kannattaa melkein ottaa halvin mahdollinen. Laatua kannattaa ehkä miettiä enemmän vieläkin kalliimmissa soittimissa ja aitoja CD.itä kuunnellessa. MP3 on MP3..
Itse hankin tuollaisen Lidl:n Silvercrest auto mp3/USB/SC/MMC soittimen ja tyytyväinen olen ollut. Kolmen vuoden takuu kannattaa säilyttää koska jo toinen kappale menossa Takuuvaihdosta tulleessa uudessa versiossa oli jopa äänitys. Saa näänitettyä muititikulle radiosta tai cd:stä (miksei AUX:stakin) mp3:sta tai wav....ei pöllömmin satasen soittimelta. OK, radio toimii hyvin vain kaupungeissa, suhisee maakunnissa. Vanhassa versiossa sen sai pakotettua monolle, jolloin suhinat helpotti, mutta tässä uudessa ei saa.
Itse ottaisi tämmöisen soittimen tosta listasta: JVC CD-autoradio KD-G721 hopea Osoite: http://www.pixmania.com/fi/fi/229054/art/jvc/cd-autoradio-kd-g721-hope.html Hinta tuolla aika alhainen 149€ normaali hinta 254 €. Miksei tossa listassa ole pioneeria.
Ostin sen JVC KD-G821 pixmaniasta ja olen ollut tyytyväinen hankintaan! Kannattaa miettiä kaks kertaa ostopäätöstä pixmaniasta... Ei tullutkaan niin halvaksi mitä laskeskelin... mielummin saksasta!
Lg hyvä merkki mut tota soitinta en voi suositella.. Pomppii helposti (paitsi tietysti usb:lta toistettaessa). Aloittaa aina biisin toiston alusta kun virrat ollut välillä pois (tähän menee hermo!!!) Ja kaikkein ärsyttävintä: id3 näyttöä ei saa toimimaan siten että pystyisi "selailemaan" kappaleita. Näyttää aina ensin esittäjän, kansion tai albumin nimen, sitten vasta ruutuun scrollaa id3 kappaleen nimi. Pikkuvioilla pilattu muuten ok soitin.
hei sie Liidelin soittimen onnellinen omistaja, kertoisitko miten tos soittimes voi selata noita kansioita (mp3 kansioita USB tikulta) ja ite ostin kyseisen soittimen vasta 5 päivää sit onkohan mullakin toi radiotallenusominaisuus siin, miten se toimii?
Radio ominaisuuteen en ole perehtynyt mutta usb kansioita voit selata kaukosäätimen kautta.. (lukee kyllä ohjekirjassa) Ei ole säädin nyt tässä joten en muista mikä nappi se oli. Mutta oikeessa alakulmassa se oli ja sitä painelemalla etit file search toiminnon.