Keskustelua Atk verkkokaupoista (toki myös kaupat joilla toimipiste, verkkokauppa.com jne.) Oma lehmä tietty ojassa eli konetta hankkimassa ja halvimmillaan saisi [bold]Famiko[/bold] nimisestä putiikista.. Onko kellään kokemuksia ko. kaupasta? Vai kannattaisiko laittaa +100€ budjettiin ja käydä ostamassa osat Jimm's Pc Store:sta joka olisi lähelläkin? :/
En ole kertaakaan kuullut tai lukenut mitään pahaa famikosta eli ihan susi se ei ainakaan ole. Tuolla pohditittu kanattaako tilata famikosta. http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t421126 Eli jos sieltä tilaat niin kannattaa tehdä tunnukset. Omasta mielestä 100€ on kuitenkin aika paljon rahaa vaan siitä että on "turvallinen" kauppa. Omaa kokemusta on vaan mikromajasta. Siitä ei löydy ainakaan mitään valittamista.
Famikosta tilannut tavaraa ja toiminut ainakin mulla paremmin kuin mikaan muu nettikauppa. Oli nopea toimitus ja kaikki toiveet on huomioitu.
Itse olen ainakin ollut Famikoon tyytyväinen, hyvä asiakaspalavelu, toimitus ja hinnat kohdallaan, ja tilaamani näyttö tuli jopa kotiovelle asti, vaikka olin tilannut sen postista noudettavaksi.