Tere. Voisiko joku oikeasti auttaa minua tässä ongelmassa. Olen kysynyt sieltä sun täältä ja jonkin verran testaillut mutta ei ole löytynyt apua tähän. Aivan, se onkelma. Ostin taannoin uuden ja "hienon" atin näyttiksen kun vanha hajosi. No, alusta lähtien näyttis toimi hienosti paitsi että kun sitä vähän enemmän rasittaa niin se nähtävästi katkaisee jotain. Näyttö menee pimeäksi tai käynnistyy uudelleen. Olen kokeillut eri versioita ajureista joten ne tuskin ovat ongelma. Voisiko Windowsin uudelleen asennus auttaa? Kannataako BIOS/Emolevy(?) päivittää? Näyttis vaatimus on vähintään 350W virtalähde, minulla vain 300W. Voiko tämä olla ongelma. Koneen sisällä on viileä, mutta voiko pöly tehdä tämän? Ja jos joku haluaa auttaa niin mielellään myös kunnon ohjeet Hmmm, nyt kun rupesin kuuntelemaan näyttiksen tuuletinta, niin se kyllä puhaltaa epätasaisesti. hidastuu ja sitten nopeutuu. Outoa. Kiitos.
tuulettimen epävakaus johtuu siitä , jos näyttiksessä on anturi niin tuuletin säätää nopeuden lämmön mukaan ja todennäköisimmin johtuu virrasta.
Yleisesti ottaen nuo virrankulutus arviot on hiukan ylälkanttiin arvioituja. Jos poweri on laadukas, niin sen pitäisi jaksaa pyörittää kyllä 350W "vaativaa" näyttistä. Itselläni oli joskus 300W poweri ja x1600pro, ja ne toimivat moitteetta. Ogelmat voivat myös hyvinkin johtua yli kuumenemisesta. Tarkkaileppa hieman näyttiksen lämpötiloja levossa/rasituksessa atitool nimisellä ohjelmalla. Pölyt kannattaa puhdistaa koneen sisältä, koska ne voivat aiheuttaa ongelmia.