Elikkäs on tullut sitten tilattuun uusi pelikone nytten X850 PRO näyttiksel mutta sehän ei tietenkään pidemmän päälle riitä, eikö? Silmään pisti muutama näyttis mutta nytten onkin siinä se että kumman ostaa, vai ostaako kumpaakaan vielä.. Toinen niistä on ATi X1900 XT ja toinen Nvidia 7800GTX Mitä oon netistä selaillu, niin näyttäs olevan asia niin että Nvidia jää toiseksi ATi:lle, ja ATihan toimii paremmin FPS peleissä vai? kone on siis tulossa ainoastaa pelikäyttöön, jos waretusta ei lasketa..ja haluun tämän hetken parhaimman näyttiksen jotta pelit toimivat varmasti hyvin, mutta eipä ole mitään epäilyksiä etteikö pelit toimisi tuolla X850 PRO:lla.. Mielipiteenne?
Tai sitten voi odottaa nVidian 7900:aa joka julkistetaan maaliskuussa, se voittaa (luulisin) aika kepeästi x1900:n.
Jos heti pittää saaha paras niin sit ei kannata jäähä oottaan tota 7900 sarjaa, se kyllä hakkaa noi ATIt 7800 gtx 512mt ois hyvä, mutta saatavuus ollu kyllä todella heikko.
Minä odottaisin parikuukautta kuin maaliskuussa tais olla tuo 7900 markkinoilla. Atin 1900XT ei ole paljoa samanmuistin sisältävää GTX:ää nopeampi ja GTX on kuitenkin vanha näyttis verrattuna 1900XT. Joten 7900 joka on varmasti Atia nopeampi tulee pian, myöhemmin voi ruveta ahistamaan kun ei odotanut. Tuolla kortilla pärjäät kyllä helposti parikuuta jolloin myymällä sen ei kortin hinta ihmeemmin ole muuttunut uskoisin.
Mitä järkeä vaihtaa tässä vaiheessa X850 pro. Varmasti toimii napit kaakossa tuolla näyttiksellä vielä jonkun aikaa. Sitten se uusi kortti kannattaa vasta tilata.
No ei toimi kaikki mutta helposti parikuuta pärjää. Ei ollu paljon mitään GTX 512 näyttistä kovempi toi 1900XTX kun MN:n testejä lukasin, mutta kyllähän yli 10000 pisteen 05 mark yhdellä näyttiksellä vakiona on niin loistava suoritus että kyllä tuon 1900 kortin mielellään sijoittais tän 7800GT:n tilalle vaikka tämäkin kaikki pelit pyöräyttää.
[/quote]= Janne JehovanTodistaja [/quote] hehee =D Tässä järkkä: 7800gt---7800gtx---1900xt---7800gtx(512mb)---1900xtx. Kellotettu 1900xt vastaa 1900xtx näyttistä. ps. mun näyttistä ei piekse edes 7900gtx =) , hä.
mitä tollaset 7900 kortit mahtaa maksaa ku tulee, täällähän o kauheita porvareita jos sellaseen o varaa alko just tuntuu sopivalta toi x850xt hinta vasta... jotai 220€
ihan turhaan ostat vielä uutta korttia kyllä tolla x850pro:lla pärjää vielä ihan hyvin.. ehkä kannattaa miettiä juttua uudelleen vasta kesän jälkee! itellä sapphiren tää gto2 johon laittanu x850xtpe biossin ja call of duty 2 pelaa 1280*1024 resoilla fps yli 50 koko ajan ja jos tiputan 1024*768 niin fps 70-95 ja käytän dx9 jos laitan dx7 päälle niin 1280*1024 resoilla fps koko ajan 125..
Tolla näyttiksellä pärjää vielä loistavasti. Mulla x850 xt kellotettuna hiukan yli XT PE:n (Core samoissa, memory yli) ja toimii kaikki tähän asti koitetut pelit nupit kaakossa. Mulla vielä AGP-väylä, että mä en paljoa pystyisikään päivittämään.