http://www.flickr.com/photos/28724456@N07/4406175433/ mulla esiintyy pelatessa kuvan mukaisia virheitä grafiikassa, enkä tiiä yhtään mistä ne johtuu... oon päivittäny näyttiksen ajurit sun muut, mutta ei ole auttanut... noi häiritsee aika paljon pelaamista koska niitä tulee joskus koko näytön laajuudelle ja ne vilkkuvat tiheään tahtiin.
jonkin sortin grafiikka virheitä nuo on, kelloja alemmaks ja furmarkkia kehii. ps. tollai saa fearista paljon pahemman pelin D
jos et ole kellottanu ja lämmöt on alta 100c niin takuuseen ja vaihtoon tuo kortti. kokeile miten furmarkki toimii ja samalla ne lämmöt
oon käyny jo viime syksynä kanssa maili keskusteluu tost vaihost mutta maahantuoja sanoi ettei kuulemma ole laitevika, mutten löydä mitää muuta syytä missä se vika vois olla ku näytönohjaimessa. artifikaatiks maahantuoja sitä sano. lämmöt ei oo noussu missään vaiheessa yli 100c ja furmarkki toimii ihan hyvin fullscreen 1440x900 (näytön maks reso) fps 25-30. siinäki lämmöt pysyy hyvin alle 80c. joo ja noita neliöitä tulee enemmmän/useammin jos on anti-aliasing päällä
sitä mäki oon miettiny tässä näin pätkä maahantuojan vastauksesta: "Vaikuttaa artifikaatilta ja silloin se johtuu tämän pelin koodista vs ATI:n ajuri, tai siltä että peliä ei ole mahdollisesti päivitetty, käyttistä ei ole päivitetty, ATI:n ajuria ei ole päivitetty tai peli on Nvidia optimoitu" Ja toinen: "Nuohan näyttivät aivan luodin reiltä" <--- asiantuntija asialla :'D
no oikeestaan ainoo peli missä ei oo on modern warfare 2 mut siinäki on joskus iha vähä jossai seinässä välähtää. mut esim fear 1 ei oo hirveen raskas mutta siinäki niit on aika paljo
joten luulisin ettei kaikissa ole tuota artifikaatia, päivitä uudet ajurit vielä ja poista vanhat alta, jos ei toimi niin kyllä se on 100% laite vika.
joo tein noi mut kyl niitä viel puskee... voikoha se kumminki jothuu kuumenemisesta ku kyllä niitä pitemmän pelaamisen jälkeen enemmä näkyy, en kyllä tiiä vaan et miks ihmeessä se kuumenis liikaa jos sitä ei oo kellottanu koskaa, ku kyllä ny pitäis normaalia käyttöö kestää. ja jotenki vaikuttaa et ne tulis vähä äänten tahdissa ne neliöt jos on esim ammuntaa tms.