Ati radeon HD 4870 ongelma (CoDeja pelatessa)

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi karvaboy 13.11.2009.

1. karvaboy

karvaboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo elikkä mulla pimenee näyttö 1-5 minuutin välein kun pelaan tuota uusinta Call Of Dutya, äänet kuuluu joskus normaalisti ja silloin kuvakin palaantuu n. 15 sekunnin kuluttua. Joskus jää kokonaan jumiin ja silloin jumittumishetkellä ollut ääni jää päälle esim konekiväärin pauke. Joskus CoDit jopa sammuttaneet koneen kokonaan tai aiheuttaneet blue screen errorin.

Kaikki suositukset ja minimivaatimukset menee jokaiselta saralta heittämällä ohi noista peleistä, mitä olen pelannut. Ajurit päivitin kaikki mitä löysin näytönohjaimeen (Ati Radeon HD 4870), mutta ei ollut vaikutusta mihinkään. Itse epäilen vikaa näytönohjaimessa, kun näyttöön tulee no signal detected teksti yms. Näytönohjaimen lämmöt on siinä 65 celsiuksen paikkeilla kun vikoja on ilmennyt. Onko näytönohjain viallinen vai voisiko tässä olla jotakin muutakin? Apuja kaivattaisiin.
    Ohessa vielä teknisiä tietoja koneesta:

CPU: Intel(R) Core(TM)2 CPU E8400 @ 3.00GHz
    CPU speed: 3.01 GHz Performance Rated at: 5.418 GHz
    RAM: 3.0 GB
    OS: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)
    Video card: ATI display adapter (0x9440)
    Sound card: ATI High Definition Audio Device
    Free disc space: 630.7 GB

2.  
  3. Kokki99

Kokki99 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Voi olla että näyttis on hajalla. Eli mihis ajuriversioon nyt päivitit? Ja kokeile liittää näyttö siihen toiseen DVI-liittimeen.

4. karvaboy

karvaboy Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No siis Catalyst control centeristä klikkasin sinne lataamaan niitä uusimpia drivereitä ja latasin sitte kaikki mitä siinä oli tolle näytönohjaimelle ilmestynt. Ja vaihdoin sitä DVI liitännän paikkaa kans, tuloksella että kone sammu kun aloin pelaamaan modern warfare 2 :D

Jaa tämä sivu