Tämmöne ongelma, MSI GT735 läppärinä mulla, jossa siis tuo ati radeon hd3850 näyttis. Sitte on HDMI-piuhalla sonyn littu siinä kiinni. En saa millään helvetillä tuolta catalyst control centeristä semmosia asetuksia päälle, että koko ruudun esitys aukeis tuohon sonyn töllöttimeen, ja läpyskällä vois sitten samalla puuhata muuta. Oisko kenelläkään antaa vinkkiä?
Voithan laittaa sen liitetyksi eli "extend main onto..." ja sitten vetää sen videoplayerin sinne toiselle näytölle. Se tais olla siinä "theatre mode" hässäkässä se että se aukeaa suoraan sinne toiselle näytölle ja se taas ei ilmeisesti toimi vistan aeron kanssa, jos se johtuisi siitä ettet saa toimimaan.
Jep, aero tässä on. Tuota extendediä koitin mutta jotenki se ei sitä videoo osaa pyörittää siinä, tai pyörittää mutta ku laitat sen koko ruudulle nii se tulee tähä ykkösnäytölle sitte. Kai sen jotenki säätämällä saa aisoihin. Tuo extended on vaan rasittava kun kursori tahtoo sitten lipsua aina toisen näytön puolelle.
Joo, niinhän se tahtoo lipsua.. Itse olen laittanut pikanäppäimet sieltä ccc:stä siten että saan sen päälle/pois kun tarve vaatii.
No sen lipsumisen kestäs vielä, mutta kun ei se taho toimia tuo extended tilassa se koko ruudun kuva, vaan se hyppää tähä ykkösnäytölle.