Mitä olen lukenut tästä näyttiksestä , sen pitäisi toimia hiukkasen paremmin pelatessa ja 3dmarkista pitäisi tulla paremmat pisteet kuin mitä itselleni tulee. Jostain syystä itselläni tämä suorituskyky jää alle sen mitä muut ovat kertoneet. peleissä on aina ollut uusimmat päivitykset,dx on aina päivitettynä uusimpaan,myöstkin näytönohjaimet on aina uusimmat(olen kokeillut myös omega ja jotain tiger ajureita) Itselläni ei ole hajua missä mättää. kokoonpano on: prossu- amd sempron 2500+ muisti- 2x 512Mb kingston ddr 400 emo- KT600-8237 näyttiksen bios versio - 008.017D.016.00 emon bios versio - 6.00 PG 29.9.2004 en ole päivitellyt näyttiksen enkä emolevyn biosseja ja tuskin tarttee? (emon biossiin olisi yksi päivitys jotain usb juttuja varten, en ole kokenut tätä päivitystä tarpeelliseksi) viirukset tms on tarkisteltu ja koneen formatoinnistakaan ei ole pitkä aika.
auts, saako tälle kannalle vielä jotai hieman nopeampaa prossua ostettua? (socket A ,462 pinninen, amd, 266-400 fbs )
9600XT on todella hidas näyttis nykymittapuulla kuten on myös tuo sempron prossu. En tiedä mitä pelejä meinaat pelata mutta jos vähänkään uudempia niin kaikki osat saat suosiolla vaihtaa...
Ei tolla kyllä kummosia pelejä pelata pasianssin ja miinaharavan lisäks eikä tohon kantaan oon mitään nykyaikasta saatavissa, jos meinaat jotain pelailla niin taitaa olla uuden koneen aika.