Kun poistan ja asennan uudet ajurit esim. uusimmat 10.5, niin resoluutiota ei saa 1024*jotain paremmaksi. Mistä johtuu? Ja olen käyttänyt driver sweeperiä. Tuon homman jälkeen asennan takaisin 10.4, ja sama juttu. Mutta jos teen järjestelmänpalautksen 10.4 ajureihin saakka, se auttaa. Mystinen juttu..
ootsä koittanu asentaa jonku esim 10.3 eka ja sit vaik uusimman. mulla tinas kans tuo uusin 10.5 ajuri oli pakko laittaa 10.4 takas et voi kyllä olla että siinä uusimmassa ajurissakin on joku vika.
Tuo on kyllä ollut aika ongelmaton kortti. Kokeile tätä. On auttanut joillakin. Poista kaikki Atin ajurit Driver Sweeper ohjelmalla Asenna se 10.4 -versio ja siihen päälle 10.5 (älä poista 10.4 -versiota)
Kuten kirjoitin tuossa ekassa viestissä, mulla on driver sweeper. Onkohan tästä tietokoneen prossun kellottamisesta ( E8400 3,0Ghz --> 3,6Ghz) jotain haittaa sit tohon näyttiksen ajuri ongelmaan? Että jos kokeilis vakio kelloilla päivittää.. Pitää kans kokeilla tuota päälle asennusta. edit: Nyt asensin 10.7 ajurit ja sama juttu.. Rekisterin putsaus tehty, eikä sekään auttanut. Mikähän tässä nyt on?