Hei, tästä aiheesta on juteltu varmasti aiemminkin, eli miten ihmeessä saa atin näyttiksen näyttämään kuvaa töllössä? itselläni oli kaverilta hommattu Radeon 9550 näyttis ja en saanut kuvaa näkymään millään, joten ajattelin että olisiko s-video paikka rikki ja hommasin uuden agp-paikkasen ATI Sapphire (Radeon) X1950 Pro näyttiksen, mutt eipä tuo ongelma hävinnyt... ajurit olen asentannut levyltä ja ei auta... jos menee työpöydänkautta näyttöasetuksiin ja sieltä lisäasetuksiin, niin minusta siellä pitäisi olla atin omia säätö ominaisuuksia (niinkuin kaverin kannettavassa on ja pystyy kytkemään töllöön kiinni ilman ongelmia) mutta eipä niitä ole. olen kokeillut tuon näyttiksen mukana tulleet johdot ja ei minkäänlaista edistystä tapahdu... joten mitenkäs saisin asiat pelittämään?
Hommaat ATI catalyst centerin, josta pääset säätämään näyttiksen asetuksia ja muunmuassa säätää, että kuva tulee töllöstä.
Onhaettu sekin uusin ja ei auta asiaa yhtään, samoin kaikki muutkin atin lisäohjelmat. TV näkyy harmaana vaihtoehtona vain... ei pysty ottaa käyttöön mitenkään
En ole ehtinnyt lukea vielä tarkemmin läpi, mutta ei ainaskaan toimi minulla se kohta jossa sanotaa: ...hiirellä raahaa Main kohdan oikealla puolella olevaan tyhjään ruutuun ja kun raahaus on tapahtunut pitäisi ilmaantua Extend Main onto TV Clone Main with TV jne... Mutta sain kuvan näkymään töllöstä väreillä jopa tekemällä niin, että siirsin tv kuvakkeen Päänäytön päälle ja tuli vaihtoehto Vaihdda laitetta. Mutta miksi ihmeessä minulla ei toimi tuo ohjeessa kerrottu tapa... ei tapahdu mitään, kun siirrän näytön siihen Päänäytön viereiseen ruutuun.