Miten saisin yhteyttä ATI:iin? Täytyis lähettää näyttis korjaukseen. Vai meneekö se niin että he antavat vain kunnon ohjeet?
Uskoisin että sun pitäis lähettää sille kortin valmistajalle (esim. Club3D, ASUS, Sapphire tms...) postia eikä ATI:lle itselleen, ellei se sitten ole ostettu sieltä Atin sivuilta. Itse lähetin Gainwardille postia kun tässä oli ongelmaa niin sieltä kyllä tuli vastaus heti seuraavana päivänä. EDIT: Niin meinaat varmaan tuota BIOS-hommaa josta puhuit tuolla yhdessä topicissa... uskoisin että lähettävät BIOS-tiedoston jonka sun tää itse fläshätä, valmistajan sivuilla voi kyllä olla jo valikoima BIOSeja valmiiksi.
Tuo se ongelma onkin. En voi itse fläshata. Kun ei kone käynnisty jos tuo kortti on kiinni AGP:ssä. Mutta nyt rekisteröidyin jo Connect 3D:n asiakas tuki palstalle ja odottelen vastausta kysymykseeni.