Ati kellottaminen

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi 17thStep 10.08.2009.

1. 17thStep

17thStep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juu, tässä oon kahellu näitä viestejä ja niitte avul yrittäny kellottaa radeonin ohjainta ja näin. Käytän tätä Atitoolia about ekaa kertaa ja oon kahtonu et kannattas vetää find max core/mem, kumpaaki n. 40min-1h ilman erroria ja tällee... kyl tuo core onnistuuki mut ku vejän et find max mem nii se pitää sen nollassa, ei nosta yhtään, nii vähä huolestuttaa.. Ja sit toiseksee mistä näkee lämmöt ja mikä on huolestuttavan iso lämpö?
    Tällee etukäteen jo kiitos :D

2.  
  3. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    jospa lukisit ohejita ennenkun rikot mitään, siis et oo lämpöjä kattonu ollenkaan kun oot kellottanu? pelimiehen ratkasu....

ainakin gpu-z:lla näkee lämmöt, ja catalyst control centerillä kanssa.
    ja en suosittele käyttämään tuota automaagista "maksimikellojenetsintää" ainakin omalla kortilla tuo vaan laski kelloja alaspäin vakiosta. eli nostelet pienin askelin kelloja ja sitten ajat "sopivan aikaa" furmarkkia

vähän auttas noita lämpöjä jos tietäs mikä sun näyttis on, ei me täällä AD:ssä mitään hakkereita olla että katellaan sun koneelta mikä näyttis siellä on.... mutta google tietää paljon on sopivat lämmöt.

4. 17thStep

17thStep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mjoo :D näyttis on ati xpress 200... eli ei TODELLAKAAN pelinäyttis, muutta atm säästelen iha uuteen koneeseen joten tällä nyt saa säätää vähä aikaa..
    ja en oo kahellu lämpöjä ollenkaan -.-' ja mulla nosti coren 392hz -> 520hz ku unohin päälle ja rupes vähä näytös tulee virheitä nii iskin defaultille..
    Ja en tiiä mikä paska tähä on iskeny ku enää ei anna catalyst centerii mistään.. se asentaa sen mutten löydä .exe tiedostoo mistää saati sitten ei löydy catalyst centerii tuolta ohjauspaneelin kautta.. joten pitäskö sitte kokeilla tuota gpu-z?

5. 17thStep

17thStep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli tämmöne ongelma et tää gpu-z ei näytä lämpötiloja, melkein kaiken muun muttei lämpötiloja :S pitääkö tässä säätä jtn et saa näkymään?

6. thejammy

thejammy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    sensor välilehti....

7. 17thStep

17thStep Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    jOO-O... TIEDÄN.. :D nii mulla ei näyttäny lämpötiloja ei mtn siellä.. (yleensäkään missään välilehessä) en sitte tiiä onko liian vanha näyttis tai jtn pskaa :/ yritän tässä ehtii toisen ohjelman joka tekee samat temput ja kahon miten etenee :p

Jaa tämä sivu