Klikkaa tuota Accelero S1 se on linkki Jimmssiin. Tuossa vielä osoite erikseen: http://www.jimmspc.fi/tuote/ACCELEROS1?t=false
Kokki99:llä on tuo Accelero ja voin kertoa, että on aikamoinen ero tuon ja vakion välillä. En tiedä tuosta Turbo modulesta, ei varmaan kovin isot ole nuo tuulettimet.. Parhaimman hyödyn saat irti ostamalla tuohon kaksi 120mm flektiä (esim. Noctua) (toki yksikin on varmasti aivan riittävä) ja virittelet nippusiteillä kiinni.
Todellakin erittäin hyvä jäähy on tuo Accelero. Itselläni siinä kiinni yksi Noctuan flekti pussinsulkijoilla, lämmöt tippuneet pauttiarallaa 20°c vakiojäähyn lämmöistä. Ja melu on myös pienentynyt. Näihin ominaisuuksiin vielä lisätään halpa hinta niin johan on!
Meneeks siitä sit takuu? ja eikö siinä ole mitään sellaista paikka, että ne tuulettimet saisi ruuvattu, ettei tarvis säätä sit sen kaa.
Helppoa kun heinänteko. On siinä ohjeet mukana sen siilen asennusta varten ja flektit kiepautat vaan nipparilla kiinni lamellien välistä.
Ainut huono puoli tuolla kombinaatiolla on hinta. Accelero ja 2kpl noctuan tuulettimia kustantaa n.60e. Sillä lisäkustannuksella kun saa jo melkein hd4870 1gb ja gtx260 (sp216).
Ei ole aivan pakko ostaa Noctuoita, miullakin on 2 kpl Antec Tricooleja. Noctua on tietysti se tehokkain ja hiljaisin mutta jokainen saa itse päättää kuinka paljon rahaa käyttää jäähy systeemeihin.
Kun sanoitte jossain viestissa, että se käy sitte 20C alemmilla lämmöillä, niin sithän se käy mulla 20-30C, koska nyt se käy 35-45. Pitääkö toi oikeasti paikka?? :O Sit toinen juttu onks siinä valmiina ne nippusiteet? NimQo: Kylhän se on yleensä, jos ostat eriksen jonku jäähyn ihan mihin vaa, niin saat paremman jäähdytyksen. En ole toisaalta mikään experti näissä jutuissa, koska kysyn yleensä täält apua, jos jtn ei onnistuu. Esim. viime viikon perjantaina sain kovon pas*****. ( Nyt harmittaa.
No se on tietenkin tapauskohtaista että paljon ne lämmöt putoaa. Eikä siinä mitään nippusiteitä sun muita mukana tule. Edit Ja huomautan vielä että nimenomaan rasituslämmöt putosivat 20°c, idlet n. 10°c
No ei mun tapauksessa oo niin tärkeä, että ne putoaa. Kunhan on hiljanen. D Mut onks mun mitään järkee ostaa tota ku tos näyttiksessa oli 3 vuoden takuu ja olen harkitsemassa jossain vaihees vesijäähyn ostoa. Nyt siitä on 6kk-8kk kun ton näyttiksen ostin.