1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Athlon 2500@3200+ volttiongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ResoNas 19.08.2004.

  1. ResoNas

    ResoNas Guest

    Elikkäs mun ongelmana on, että prosessorini ei suostu toimimaan Windows XP Professionaalin kanssa vakiovolteilla (1.67v) Athlon 3200+ 2.2Gigasena. Olen testannut Windows 98 kanssa ja toimii moitteettomasti.

    Kun yritän käynnistää vakiovolteilla XPeetä, niin ruutuun sälähtää BSoD tekstin kera, missä ilmoitetaan, että win32k.sys aiheutti virheen tai joku DDL-tiedosto ei suostunut latautumaan. XP toimii suhtkoht. hyvin 1.85 volteilla.

    Prosessorin myyjä JimmsPC-storesta kertoi testanneensa tätä vakiovolteilla 3200+sena. Kaveri kerran kertoi, että kannettavat ei välttämättä toimi pöytäkoneiden käyttöjärjestelmillä. Mullahan on periaatteessa Athlon XP-Mobiili prossu, kerta tässä ei ole kerroinlukkoa. Mikä neuvoksi?
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    voit tietenkin palauttaa ja sanoa ettei toimi, voi tietenkin olla emolevyssä että ei tykkää kellottaa tuota suoritinta kunnolla.
     
  4. ResoNas

    ResoNas Guest

    Mulla oli tarkoitus kellottaa tämä suoritin 2.4 gigaan, mutta en enää jaksa säätää 200 ylimääräsen Mhzin takia. Toimii ihan hyvin 2.2 gigasena ja muistit 400Mhz. Pitäs olla paremmat muistit, jotta väylän nostamisessa olisi jotain iloa. Kellottuu korkeintaan 430:iin, mutta tosi epävakaa. Emosta ei pitäs riippua, kerta on NF7-S v2.0. Voisko olla, että noitten Apacerin kampojen takia ei rullaa vakiovolteilla...
     

Jaa tämä sivu