Ostin kolmisen kuukautta sitten kyseisen läppärin expertiltä, ja nyt noin kuukauden verran havainnut seuraavan ongelman. Läppäri jumiutuu 30-60sec ja pitää outoa korkeataajuuksista surinaa. Nyt viime päivinä jumiutumiset ovat lisääntyneet moneen kertaan tunnissa, ihan nettisurffauksen aikana. Voinko marssia liikkeeseen palauttamaan koneen ja vaatimaan rahojani takaisin? Laitteella on kuitenkin kahden vuoden takuu.
Jos ongelma pysyy takuuehtojen piirissä kannattaa ehdottomasti selvittää asia, kuluttajasuojastaan kannattaa pitää kiinni.
Oletko koittanut. Tekeekö samaa häikkää,jos konetta käyttää verkkovirralla, tai pelkästään akkuvirralla. Kun kone on päällä,niin onko näytössä mitään häikkää,esim välkkyykö kuva, liikuttele läppärin näyttöä,kun se on päällä. Kyllä tollainen korkeataajuinen sirinä viittaisi johonkin sähkövikaan/virransaantiin. Vie vaan liikeeseen ja pistä takuuseen. Tai.. http://rma.asus.fi
Useimmiten läppäri verkkovirralla, mutta mielestäni myös akun ollessa päällä tekee samaa.Kuvassa ei ole mitään normaalista poikkeavaa.
Sinulla ei tuolla perusteella ole oikeutta purkaa kauppaa ja vaatia rahojasi takaisin. Liikkeellä on ensin oikeus (ja tietysti myös velvollisuus) korjauttaa laite takuuhuollossa kohtuullisessa ajassa.
Ei kait se huoltoliikkeelle kuulu mitä kukin koneelleen tallentaa. Ota ensin tohon huoltoon yhteyttä,niin saat sieltä tarkemmat ohjeet.