Mulla VF700-Cu:n kanssa ei suostu kellottumaa juuri yhtään. Ekaksi yritin XT PE:n tasolle mutta 3dmark meni heti hopeiseksi pikselimössöksi. Sitten nostin corea 5-10MHz ja memroya 10-20MHz eikä silti toimi; kone tilttas. ATI Toolia ja Powerstripiä olen testannut. ATI Toolilla etsin Max Coren mutta kone tilttasi 594MHz kohdalla. :S
No onneksi silti on niin tehokas kortti että pärjäilee. Eikä tarvitse sinnitellä kuin pari kolme vuotta niin saa kasattua oman koneen.
Mullaku laitan coren 580 niin 3dmark 05 ja 03 kaatuvat ja näyttö menee mustaksi ja kone pitää käynnistää uudelleen että saa kuvan takas eikä edes lämmöt noue kovin korkealle mistäköhän johtuu? Muttä jos core 575 ni kaikki menee niinkuin pitää ilman mitään grafiikkavirheitä ja lämmöt ei nouse.
Sitä en vaan ymmärrä et miten se limasika se on se yks tyyppi tääl afterdawnis joka saa x800GTO @ XT PE kellot coressa 590 ja mem 582?!?! Aika korkeet must.
Näytönohjaimet on yksilöitä. Toiset kulkee paremmin ja toiset taas ei. Voi tietty riippua myös jäähdytyksestä.
korkeimmat ja alle mitkä toimii? mutta jos laittaa 3dmarkilla kohilleen,ei paljon lämmitä ku alat pelaamaan,hyytyy varmasti. tämä on minun kokemus )))))
oma 850xt toimii pe kelloilla ihan virheittä, niin ja nuo 3dkakkimarkit on vaan pröystäilyä ja hyvin vähän todellisuuden kanssa tekemisissä. (jos nyt ei ruveta pilkkua runkkaamaan) vaikka oma kortti menee kakkimarkki testin läpivirheittä, samoilla asetuksilla 2tuntia bf2 onkin sitten jo liikaa. jos taas kortti ei kestä kellottaa yhtään, viallisen kortin huomaa yleensä jo idle lämmöistä. vanha 800xtpe oli idlenä yli 70c eli kaukoläpöä, ja kun laittoi pelin pyörimään heti oli 100 taulussa. nykyinen siinä 40c kummankin puolin ja max 60! tietty jos huono tuuri 1 grillaus ja kortti on loppu...
mä en huomaa mitään eroo pelaanko vakio kelloil vai noil kelloil mitkä mul nyt on esim. bf2. Pitäiskö eron olla monenkin fraimin parannus?
tarkoitin siis sitä kun revit kortista kaikki irti mitä kakkimarkki kestää sen jälkeen kun rupeet pelaamaan ei kestä kaatumatta. (ainakaan minulla)