Alhaalla näkyy mikä näyttis minulla on. Ja ongelma on se, kun menen ohjauspaneeliin --> järjestelmä --> laitteisto --> laitehallinta ja siellä on ASUS Other Devices sitäkun painan näkyy siinä Enhanced Display Driver Helper Service tekstin edessä olevan kuvan päällä musta huutomerkki keltaisella taustalla ja sitä kun klikkaa kaksi kertaa aukeaa ikkuna ja siellä lukee laitteen tila kohdassa: Tätä laitetta ei voi käynnistää, koska sen asetustiedot rekisterissä ovat epätäydelliset tai vioittuneet. (Koodi 19) Käynnistä laitteen vianmääritys valitsemalla Vianmääritys. Eli onko näytönohjaimen ajureissa jotain vikaa ja onko tuosta jotain haittaa? Aina joskus battlefield 2 peli kaatuu ja kaiuttimista kuuluu omituinen pörinä ja kone käynnistyy itsestään uudelleen.
no ei tuosta oikeen muutakaan voi tulla mieleen kun että ajurit on viallisia. kannataa käydä hakemassa atin sivuilta uusimmat. ja jos oot jo hakenu ni kannataa tarkistaa että ootko laittanu oikeet ajurit.
On haettu useampaan kertaanki uusimmat ajurit atin sivuilta ja eiks ne catalystit sovi kaikkiin atin näyttiksiin ainaki luulis tähän mun näyttikseen sopivan...
no omaan koneeseen jostain syystä ei noi catalyst tykkää asentua oiken. henkilökohtasesti mun ongelmat loppu siihen kun en asentanu catalyst control centteriä.
Joo mullakin oli ongelmia ton control centerin kanssa se ei suostunut käynnistymään, mutta catalystin 6.3 ja 6.4 versioissa se on toiminut. Eli ei se siitäkään johdu. Mutta kun ensimmäistä kertaa asensin näyttiksen koneeseeni ja koitin asentaa levyllä tulleita ajureita koneelleni niin hetken kuluttua kuva lähti näytöstä kokonaan ja kun käynnisti koneen uudelleen sama juttu tapahtui uudelleen eli kun windows oli saanut ladattua työpöydän niin kuva lähti enkä pystynyt poistamaan ajureita. Sain ajurit kuitenkin poistettua laittamalla vanhan Nvidian näytönohjaimen koneeseeni kiinni silloin kuva ei hävinnyt ja pystyin poistamaan nämä asuksen levyllä olleet ajurit koneeltani ja asensin catalystit ja niiden avullä uusi näytönohjain on toiminut.
no se voi olla myös vikana sillon ton näyttiksen biosseissajos se kerta on ollu ihan alusta lähtien että koita vaikka laittaa uudet biossit ni se vois myös auttaa ongelmaan.
en oikee tiiä miten noit näyttiksen bios juttui säädetää kumminki räpelöin sillee et ei toimi enää ollenkaa...
niin no jos ei oo varma mitä tekee niin kannattaa jättää se sit väliin. mutta jos kortissa on vielä takuuta jälellä ni vois mennä pian takuun piikkiinkin.....
No jos kerran ajuripohjalta olet kellottanut (ATItool, ATIn oma valikko) niin mistäköhän ne sen näkisi, voi tietysti olla että olen väärässä. Tietysti jos oot jonkun biosmodin pistäny ni sen kyllä huomaavat.