Täällä siis saa keskustella vapaasti kyseistä tabletista. Omani pitäisi saapua hyvällä onnella jo ensiviikolla tai viimeistään kahden viikon päästä. Onko jollakin kyseinen tabletti oslistalla, ostanut tai saanut jo? Mitä mieltä olette laitteesta?
Ei minulla tätä ole mutta tiedän kyseisen tabletin! Pelit ja kuvien ottaminen onnistuu hyvin. pieni miinus on G-sensorissa ja bluethoot versiosta, näyttö on selkeä ja hyvän kokoinen! android 3.0 honeycomp vaatii väähän totuttelua ja etukameralla ei tule hyviä kuvia. netti on hyvä ja akunkesto mahtava(tabletille jossa on HD LED näyttö) Plussat: Näyttö, netti, Kamera, äänenlaatu, Android versio... ja monia muita juttuja Miinukset: Etukamera, G-sensor, bluethoot, mutta nämähän ovat pikkujuttuja Joten hyvän ja laadukkaan tabletin ostat(it)
Kyllä ite ainakin ottasin tän mieluummin, kun ton HP:n. Vaikka HP:n softa onkin jotai mahtavaa ja muutenki hyvä laite. Ongelma ilmenee kehittäjien ja sitä kautta softan määrässä. Ero on nii iso, etten lähtis sen takia HP:ta ostamaa.
No en mä mitään laitteita sovellusten takia ostakkaan. Lähinnä ulkonäön, käytettävyyden ja ominaisuuksien perusteella. Pakko toki myöntää, että Transformerissa on melkein 10 tunnin akkukesto ilman näppäimistöä. Hinta silti 600 euroa verkkokaupassa, aika suolainen hinta. Kattellaan vielä mitä se Touchpadi tulee maksamaan.
Joko olet laitteen saanut? Millaiselta se on vaikuttanut? Transformerin kaltaiselle laitteelle löytyisi hyvinkin käyttöä. Pelkkä tabletti tuntuu turhakkeelta. Näppis+lisäakku tuovat kummasti lisäarvoa laitteelle.
Olen testaillut laitetta ja vaikuttaa loistavalta, mutta toistaiseksi ei ole näppimistä. 3.1 päivitys paransi käyttökomusta huimasti. Näyttö on todella reakoiva ja tunnistaa 10 sormea. Laitteessa ei ole salamaa, joten yö kuvaaminen on yön kuvaamista, mutta en todellakaan ostanut tätä laitetta kameraksi. Toistaiseksi videotuki on todella heikko HD:n puolella. Laite ainoastaan toistaa mp4 720/1080 ongelmitta, mutta kaikki HD-videot ovat lähes poikseuksetta mkv-tiedostoina. IPS-näytön ansiosta värintoisto on todella hyvä ja soveltuu sarjakuvien lukemiseen loistavasti. Mukana tuleva virtajohto on todella lyhyt ja suosittelen ostamaan pidemmän (iPadin virtajohto myös sopii tämän laitteen kanssa.) CDON-sivulla voi ennakkovarata laitteen 480-550 euron hinnalla. Jos kuitenkin löytyy visa niin suosittelen ostamaan Britti Amazonista. Jos mietitte jos laite hajoaa tai on viallinen, niin kuinka nopea Amazon on lähettämään uuden laitteen. Siihen on helppo vaustaus. todella nopea! Itselläni tuli taannoin viallinen 500 € tekninen lelu ja ilmoitin siitä Amazonista ja nehän vastasivat tunnin sisällä ja 24 tunnin sisällä uusi laite oli tulossa Suomea kohti ja saapui 5 päivän sisällä. Huom: itse viallista laitetta ei oltu edes lähtenyt Suomen ulkopuolelle, ennen kuin uusi tullut. Suomessa menee ikuisuus ja siitä on kokemusta.
Oon nyt muutaman kuukauden seuraillu näitä honeycomp tabletteja ja tää Asus vaikuttais parhaalta vaihtoehdolta tällä hetkellä. Olin jo melkein talvella ostamassa Xoomia nycin reissulta, mutta onneks jäi kauppaan. Ei olis 3G toiminu suomessa ja tää Asuksen näppistelakka vaikuttaa hyvältä bonukselta. Tosin tässähän ei oo 3G:tä vielä ollenkaan. Onkohan missään tietoo, millon sellanen olis markkinoille tulossa? Kännykästä kyl pystyis Wifin jakaa, mut sit vie kahden laitteen akkua, että voi käyttää yhtä.. Amazon.co.uk ei liene tän laitteen kohdalla paras vaihtoehto(paitsi jos haluaa tabletin heti), koska noi cdon.comin hinnat on huomattavasti halvemmatkin. Ilman näppistä 32GB 490e (amazon 650e) ja näppiksellä 16GB 550e (amazon 615e). Toki toi 16GB ilman näppistelakkaa on halpa 450e. Ostaisin kyl heti jos olis varmuus, että jälkeenpäin vois ostaa pelkän telakan suomesta. Harmi ettei amazonista saa nordic telakalla ääkkösten kanssa.