Tervehdys! Minulle on "siunaantunut"... kiitos erään alan lehden, asus p5ld2 emo(taitaa muuten olla se ensimmäinen ja "legendaarisin" versio?)! Monenlaista "manööveria" olen kokeillut mutta yhä on tahmeata touhua. Nyt kun olen päässyt sellaiseen vaiheeseen,että kone jopa buuttaa p4.n kera!(kokeilin dual core-prossulla ensin...:-( huonolla menestyksellä!) Nyt olen juuttunut biosin syövereihin. Sata sekä pata on kokeiltu hieman ristiriitaisin tuloksin... Olen lukenut kyseisen murheenkryyniemon tiimoilta käytyjä keskusteluja siellä ja täällä. Ja toteamuksenahan on,että tulipahan ostettua aikamoinen susi... tai ei ainakaan mikään helpoin nakki? Edellinen kasausprojekti meni täysin heittämällä (emo abit kd7a) ja nyt ei oikein homma etene tämän p5ld2:n kanssa. Elikä jos jollakulla olisi kokemuksia kyseisestä emosta... Saako emon ylipäänsä toimimaan(?= esim bios-kikkailulla(päivitys!)? Vai onko parasta unohtaa koko emo ja ostaa uusi? Jotenkin sitä kuitenkin tahtoisi saada jo ostetut komponentit hyötykäyttöön!? T:...Vaikka läpi harmaan kiven!
No täältä löytyy kyseisen sarjan emo ja ei ainakaan tämän kanssa mitään kummempaa ole sattunut. Kasausvaiheessakaan. Siinä olet oikeassa, että eihän tämä mitään lankkujen aatelia ole. Tsemppiä yritykseen!
Moi! Kiitos vaan rohkaisevasta viestistä... Jatkan kamppailua ja eiköhän tämä tästä ala kohta pelittämään