Elikkäs ongelmani on seuraava: Kun asennan tuon näytönohjaimen mukana tulleen SmartDoctor softan niin koneen sammuminen ja käynnistyminen kestää todella kauan (n.4-5 min),mistähän voisi johtua? Olen kokeillut asuksen sivuilta tuoreimpia mahdollisia versioita ja näytönohjaimen ajuritkin on tuoreimmat. Olen myös asentanut GamerOSD kun sitä suositeltiin asennettavaksi tuon SmartDoctorin kanssa. Heti kun poistan tuon SmartDoctorin niin kone sammuu ja käynnistyy taas normaalisti. Käyttiksenä on Vista64Bit. Olisi tosiaan hyvä kun saisi tuon SmatDoctorin toimimaan niin tietää varmasti että näyttiksen lämmöt on aina kohillaan. Koneen muut speksit on tossa alhaalla.
Ehdotan että etsit vaihtoehtoisen softan jolla seuraat lämpöjä. Gpu-z ja Rivatuner tulee mieleen.. ja tietenkin google
Paha sanoa mitään mikä auttaisi nykyisen softan kanssa. Voit tietysti koittaa ajaa sitä yhteensopivuustilassa ja järjestelmänvalvojana..
Ei kuulemma ole tuo smartdoctor yhteensopiva 64 bittisen vistan kanssa. _Vaikka_ se onkin asuksen sivuilla merkitty 64-bittisen vistan kohdalle. Itse olen kanssa yrittänyt metsästää ratkaisua samaiseen ongelmaan. Mutta ainakaan viä ei oo tullu vastaan. Ainoo millä kuulemma saa softan toimiin on hakata käynnistyksen aikana F8:sia ja valita sieltä vaihtoehto: Disable driver signature enforcement. Kyllä olisi syytä tulla jo asukselta päivitettyä softaa. Tuo olis kyllä hyvä softa kun sillä saa kellotettua, tarkkailtua lämpötiloja ja säädettyä tuulettimen nopeutta. Ja on myös kevyt. Parempia versioita odotellessa siis.. :/