Moro, mitä ootte mieltä tällasesta koneesta? ASUS N73SV-V1G-TZ459V NÄYTÖN KOKO 17.3" RESOLUUTIO MAX 1920x1080 PROSESSORI Intel® Core i7-2630QM KESKUSMUISTI (MAX) 12 GB ASEMATYYPPI BluRay Reader / DVD-Burner .... Tossa himottaa tuo keskusmuistin mahollisuus nostaa 12 gigaan. Varmaan pelitki pyöris kivasti.
Vaikuttaa ihan pätevältä koneelta! Tosin Asuksen mukana tulee paljon turhaa sälää, mutta ne voi toki poistaa. ( Ja kannattaakin poistaa, jos haluaa koneesta nopeamman). Tuossa mallissa taitaa olla valmiina 6 GT keskusmuistia joten se riittää mainiosti koko koneen elinkaaren ajan... Jos lisäät siihen vielä 6 Gt keskusmuistia niin se ei käytännössä nopeuta enää koneen käyttöä. Muista ostaa samaan pakettiin myös 3-5 kpl DVD-R levyjä jos sinulle ei ole niitä. Nykykoneiden mukana ei tule Windowsin asennuslevyä, vaan ne pitää tehdä itse heti koneen oston jälkeen.
Ok. Minä kun oon ajatellu että koneen keskusmuisti on suoraan verrannollinen koneen nopeuteet, mutta ei vissiin ihan näin? Vois ehkä satasen säästää jos ottas koneen missä max keskusmuisti 8 gigaa. Juu toi tyhjiä levyjä valmiiksi -vinkki on hyvä.
Joo ei se kone siitä nopeudu noin 4 gigan jälkeen enää, toki pelikäytössä enemmän muistia on hyvä mutta 8gb riittää ihan mihin vaa ja neljäkin suurimmaks osaks joten kuudella pärjäät hyvin