Eli koneesa oli win8. nyt asennettu win7 pro mutta en saa usbeja toimimaan. virtaa tulee kyllä kun puhelin latautuu mutta ei löydä laitteita, mikä avuksi?
Ajurit, asenna ne myös.... Kasin olist voinut pitää käytössä asentamalla ilmaisen Classic Shell:in... T: Vesku
No juu. oishan sen classicin voinu laittaa ja nyt ehkä harmittaa kun ei tullut laitettua. Ajurit on kyllä olevinaan ladattu ja asennettu mutta ei pelitä
Samaa mieltä. Itse tein juuri näin Kasilla varustetulle läppärille, eikä ole ongelmia ollut. Bonuksena on että Metroakin voi opiskella samalla. Minusta se ei ole niin hankala käyttää kuin jotkut tehokäyttäjät antavat ymmärtää. Itse valmistauduin Kasin käyttöön lukemalla etukäteen arvosteluita ja niksioppaita, eikä peruskäytön oppimisessa ollut juuri ongelmia. Kyse on vain asennoitumisesta ja ennakko-odotuksista. Kun niistä pääsee yli, Kasi on vähintäänkin yhtä hyvä käyttöjärjestelmä kuin Seiskakin. En halua mitenkään sorsia Seiskaa tai muita käyttiksiä, mutta yleisimmin tuntuu, että joillakin tehokäyttäjillä on vaikeuksia päästä yli negatiivisista asenteista ja ennakko-odotuksista, ja suu menee mutruun heti kun ruvetaan puhumaan sellaisista asioista joista he eivät pidä. Jokaisella on oma mielipiteensä ja niistä voi keskustella, kunhan keskustelu ei degeneroidu kilpailun ja kitkerän sanallisen sniputtamisen asteelle.
Itse olen tälläinen tusina käyttäjä ja valitsin tutun ja turvallisen...eipä siitä sen enempää. Mutta jos tuohon usb ongelmaan saisi jotain ideoita niin mielellään ottaisin vastaan..
Sitten tuolla olisi neuvoja (englanniksi): http://answers.microsoft.com/en-us/...indows-7/8106a712-a13e-4ca5-b82e-c3961cc254b1 Tarkoitan lähinnä tuota ensimmäistä vastausta.