1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Asus ja Asus = ??? - käsittämätön yhteensopivuusongelma

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi OnZa 22.07.2004.

  1. OnZa

    OnZa Guest

    Tere!

    Meillä on tässä käsittämätön yhteensopivuusongelma(ko?), kun Asuksen Radeon 9600XT ei näyttäisi pelaavan yhteen Asuksen A7N8X-X emolevyn kanssa. Tämä on siksi käsittämätöntä, että kahdessa koneessa on tämä toisiinsa lähes identtinen kokoonpano.

    Itse ongelma on siis ettei kone lähde kunnolla päälle, vaan käynnistysvaiheessa lyhyehkön spurtin jälkeen näytönohjaimen tuuletin lopulta sammuu.
    Jos käy tuuri ja kone lähtee päälle, niin bios on jotenkin nollannut itsensä ja selittää safe modesta.

    Mitä ratkaisuja olemme kokeilleet:
    -Molempiin kokoonpanoihin koitettu kolmansien yksikköjen muisteja; muisteissa ei vikaa siis.
    -Molemmat emolevyt vaihdettu takuun piikkiin
    -Molemmat kokoonpanot lähtevät päälle Matrox g550 näyttiksellä kokeiltaessa.
    -Molemmat näytönohjaimet toimivat muissa kokoonpanoissa moitteetta.

    Voiko siis TODELLAKIN olla, että Asus on nykyään lafka, jonka yhteensopivuus on jopa huonompaa kuin Microsoftilla? Kenelläkään kokemuksia, ajatuksia?
     
  2.  
  3. KerKKo

    KerKKo Member

    Liittynyt:
    24.07.2004
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on myös Asuksen Radeon 9600XT näyttis ja Asuksen A7N8X-X emolevy ja mulla kaikki toimii kun unelma. Ei oo ollu ikinä vielä mitään tollasia ongelmia mitä tossa kertoilit! Että kyllä pitäisi yhteensopivuus ainankin toimia!
     

Jaa tämä sivu