Elikkäs tällä kertaa olis onkelmana sellane ku laitoin koneesee kiinni Asuksen geforce fx 5700 ja olin ihan osmoosissa siitä että jes nyt kaikki uudet pelit toimii! yeah right-- nyt kone kaatuu vähäsestäki 3D kiihdytyksestä eka koitin ajaa 3Dmarkin läpi ja kattoo paljo tuli potkua lisää ku vanha näyttis oli Radeon 7000ve, ei sillä että vanha oli jotenkin huono peleissä vaan siksi että TV out oli kehno :E.. Ja nyt kun olen vähän vähemmän osmoosissa siitä että mikään ei toimi niin olen tehnyt ankaraa vikasieto tila surffaus ja koittanu ettii et missä ois vika. Mutta eipä oo tullu vielä vastaan mikä vois auttaa eli AUTTAKKEE.. Kone on : emo--MSI 645E U max, prossu celeron 1,8MHz, 512mb ddr,ASUS V9570 fx 5700, winukka xp ja poweri joku 300wattine vehe. Juu ja nyt se poweri tumput teki sain lahjaks Logitechin mx 510 ja nyt ku painaa siitä sitä sivun kelaus nappii pohjas ylös tai alas niin poweri tuletin alkaa vinkuu..tiiä mikä bugi siinki o :S
Eli kait poistit ne ATI:n ajurit ennenkuin asensit NVIDIA:n ajurit? Piirisarjan ajurit päivitetty? Tuohon Poweri ongelmaan olet törmännyt parissa koneessa joiden poweri on sitten kuollut muutama viikko sen jälkeen.
.....ja lisää tapahtuu asensin DirectX 9c ja kappas kone keksi et empäs käynnisty ollenkaa ja jouduin vaihtaa vanha näyttikse et ees ylipäätää toimii..
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp lataa tuolta ne näytönohjaimen ajurit ja AGP(GART) ajuri http://download.sis.com/ tuolta.
juu tein noin tai siis ainakin yritin..pistin asuksen kortin kiinni ja asensin gartin ja sesn jälkee kortti ei suosunut käynnistämään windowssia...ja taas kerran oli pakko pistää vanha kortti sisään että toimii.. voisiko vika olla tossa emossa kun se hylki radeon 9200 ja 9600 pron ihan ilman mitään syytä?
Jotenkin alkaa jo tuntumaan että emossa vois ola vikka jos ei muutamat radeonit toiminut enne tota. Mut voisit kokeilla asentaa wintoosan uudestaa tolla uudella näyttiksellä, jos ei toimi niin olisin aika varma että jotin häikkää on emossa tai sit näyttiksessä/ tai niissä kaikissa.
Mulla on sama tapanen ongelma :/ kun laittaa ajurit ohjaimeen niin näyttis ei käynnistä wintoosaa uuelleen . Ja nykyään ku laittaa gart ajurit niin ei toimi windows myöskään. Täytynee viiä kone huoltoon ja ne saa akttoa mikä mättää. (Mulla myös GeFroce Fx 5700)
Mulla on sama tapanen ongelma :/ kun laittaa ajurit ohjaimeen niin näyttis ei käynnistä wintoosaa uuelleen . Ja nykyään ku laittaa gart ajurit niin ei toimi windows myöskään. Täytynee viiä kone huoltoon ja ne saa akttoa mikä mättää. (Mulla myös GeFroce Fx 5700)
MSI:n emot ja geforcen näyttikset on kuin pillerit ja viina... Eli ei toimi keskenään vaikka kuinka vetäis... Lisäksi olen huomannu että noissa MSI:n emoissa on paskat agp väylät missä pitää melkein poikkeuksetta laittaa väylänopeus tonne 4X että edes jotenkin homma toimis... Ati:n näyttikset msi:llä parhaiten toiminu ainaskin omakohtaisesti (paitsi jos näyttiksessä on passiivisiili PRKL!)
hmm, nyt lähti toimimaan ku vaihoin biosista väylänopeutta 8x , koska se oli ennen auto+toiminnolla ja se toimi liian nopiaa ku laitoin uudet ajurit emolle. Eli koitas säki vaihtaa se väylänopeus 8x eli se auto pois siitä....
"MSI:n emot ja geforcen näyttikset on kuin pillerit ja viina... Eli ei toimi keskenään vaikka kuinka vetäis..." No ei pidä yleistää noin rajusti, Mulla on kahdessa koneessa msi:n emot ja nvidian näyttikset ja kaikki on toiminut loistavasti.