No sen oon lukenu jo 4 kertaa läpi ja äänistä puhutaan sen verra et on 4 kuvaa siitä miten äänikortti liitetään
No sen oon lukenu jo 4 kertaa läpi ja äänistä puhutaan sen verra et on 4 kuvaa siitä miten äänikortti liitetään ____________________________________________________________________ moi jossain siinä emossa lukee Front panel audio connector.jos ei levyssä niin ainakin,siellä jonka olet jo lukenut luulen että et ole vain löytänyt tätä.
Okse sun pointti oli? ei kaikki asukset ole kuten sinun asus. no ei vaan älä ota sitä vakavasti. mut itse selasin pikaisesti läpi tuon manuaalin ja en itekkään löytänyt mainintaa miten ne tulee kiinni. mut p5n32-e slissä ne liittimet on ainakin siinä äänikortissa joka on erillinen kuten tuossa commandossa. ja jos ei ole halpis koppa niin ne liittimet on varmaan oikeassa järjestyksessä valmiiksi. joten sinne kiinni vaan
ei kaikki asukset ole kuten sinun asus. no ei vaan älä ota sitä vakavasti No joo en todellakaan! mut eiks kysymys käsittänyt tätä pientä kaiuttinta joka on niinkuin hän mainitsi etupanelin tienoilla ei aina samassa paikassa vaan riippuu kotelosta! Jos näin niin mulla manuaalissa lukee sivulla 2-30 front panel audio connector(10-1 pin aafp this connector is for a chassis-mounted front panel audio I/O module that supports either HD Audio or legacy ac 97 audio standard.connect one end of the fron panel audio module cable to this connector.joten ?