sain juuri kyseisen kortin postitse tänää ja olin riemuissani siitä, mutta kun olin laittamassa korttia kiinni nii huomasin että siihenhä pitää laittaa kaks virtapiuhaa powerista. no laitoin eka 12v ja toine oli 5v mutta kun yritin laittaa sitä niin ei mennytkään. miten ihmeessä saan toisen virran koneesee vai pitääkö ostaa uus poweri jos toi nykynen on liian vanha ja vanhat liitännät? nyt on koneessa vain 12v ja hyvin toimii, mutta peleihin en viitti koskee enne ku saa täydet virrat korttii.
Kaksi virtaliitintä? Mikäs se semmonen kortti on? Yhdellä tähän asti on pärjätty Tässä kuva ko. kortista: http://img413.imageshack.us/img413/5168/asus8502stor22fy.jpg
Eikö se toinen piuha siinä toisessa päässä ole vaan virranjakoa varten, että saa kytkettyä 2. palikkaa kiinni samaan kaapeliin, jotka virtaa sieltä powerista tarvitsevat (esim. näyttis ja romppuasema). Vai tuliko kortin mukana kaksi erillistä virtapiuhaa?
siis siinä kortissa on niitä liitäntä paikkoja 2. tossa kuvassa se alempi on myös joku virtaliitäntä. eikö siis tarvii toho korttii kun ton isomman 12v mikä tossa kuvassa onki ympyröity? uus tuulentin varmaa tarvii hankkii ku nousee lämpöt 70 ilman rasitusta.
testasin äske 3dmark05:sta ekaa peliä. hyvin pyöri tai ainaki paremmin kun vanhal kortil. heti testin jälkee menin kattoo kortin lämpötiloja nii oli noussu 56 C. ja oli vielä koteloki auki. ja vain yksi peli. joko tuuletin on aivan perseestä tai sit siihe tarvii jonku piuhan mil sais lisää potkua tuulettimeen. näin kyllä jotain kuvia missä tuo keltanen palikka olisi ollut ilman johtoa.
Mulla on sama kortti, eikä mulla ole siinä keltaisessa liittimessä mitään kiinni. Tuossa aikaisemmin jo pähkäiltiin sitä http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/269691 ja tultiin siihen tuloskees että se on joku video out video in juttuun liittyvä. Joku korjatkoon varmaksi asian. EDIT: lämmöt on juuri sitä luokkaa mullakin kun pelailee, eikä se sen korkeammaksi nouse, ainakaan meikäläisellä.
eli näyttis saa nousta sinne 70? kyllä aattelin sen tuulettimen ostaa heti ku mahollista, mut kiitti. meinasain jo uutta poweria hommata.
Kyllä tuo 70 astetta on jo varmaan liikaa näyttikselle. oletko pelaillut kauemmin vielä ja katsonut näyttiksen lämpöjä? Mulla ei juurikaan nouse tuon 56 asteen yli vaikka kuinka pelaisi.
no ei oo viel peleihi päässy oikee. mulla oli näytönsäästäjä varmaa aika rasittava ku kone oli iha idlenä siinä ja nous sinne yli 70C. 3dmark testit tein nii nous jonneki 65 ja laski sitte sinne 40C ku testi oli suoritettu. pitää tilata uus tuuletin toho näyttiksee. on jo yks mielessä ja sitte vois viel kotelonki tuuletusta parantaa vaikka poraamalla parit reiät tj.