Asus Asus Eee EB1012 ja HD videot (MKV)

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi greybeast 08.05.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. greybeast

greybeast Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ensi alkuun tiedoksenne etten juurikaan ymmärrä mitään näistä HD-videoista, soittimista ja codeceista. Minulla on otsikon mukainen Asuksen mini-pc, jonka mukana tuli ArcSoft Total Media Center -niminen videonpyöritysohjelma. Kyseisellä ohjelmalla mkv-filut toistuvat terävästi ja sulavasti, mutta ohjelma ei osaa näyttää subtitle-filuja.

Millä ohjelmalla ja millä asetuksilla saisin vastaavan tasoista kuvaa ulos subtitlejen kanssa? Vanha kunnon VLC -player tökkii pahemman kerran.

Koneessa on Intel Atom 330 dual core prossu ja näytönohjaimena Nvidia MCP7A ION. Tähän mennessä olen kokeillut VLC playeriä, BS playeriä, Gnob playeriä, Windows media player classiccia ja viimeisämpänä KM playeriä. Mistään noista ei ainakaan perusasetuksilla ole tullut kovin terävää tai samaan aikaan hyvin pyörivää kuvaa.

KM player vaikuttaisi lupaavalta ohjelmalta, mutta oletusasetuksilla HD -kuva on melko pikselimäinen. Osaisiko joku auttaa minua säätämään KM playerin asetukset siten, että kuva olisi yhtä hyvä kuin tuolla ArcSoftin soittimella?

Kiitos paljon avusta!

Viimeksi muokattu: 08.05.2010
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu