Tarvitsisin apua läppärin valintaan. Kumpi näistä kahdesta läppäristä kannattaisi valita kevyen pelailun näkökulmasta ? Asuksen specsit: Intel Dual-Core i5 3210M 6 Gt nVidia GeForce 610M 2Gt Hp:n AMD A10-4600M APU 8 Gt AMD Radeon HD 7660G, 7670M, 1Gt Eli, eikö i5 ole tehokkaampi kuin A10-4600M? Ja 610M on heikompi kuin 7660G + 7670M crossfire. Joten kumpi kokonaisuutena soveltuu paremmin kevyeen pelailuun?
Tuo Radeon - yhdistelmä on niin paljon parempi (50 - 300/400% eri 3DMarkeissa) ettei paljon tarvitse miettiä.
Kiitos vastauksestasi. Tosin kyseistä asusta myydään 90€ halvemmalla, mutta useimmissa kaupoissa se on 70€ kalliimpi kuin Hp. Hintaero tässä suhteessa tuskin vaikuttaa siihen, että kyseistä Hp:ta ei kannattaisi ostaa? Paitsi, jos tämä olisi budjetistani kiinni, mutta ei ole.
Itse olen lukenut monia keskusteluja, joissa sanotaan että HP Pavilion sarjan koneiden ilmanvaihto on sunniteltu huonosti, joka aiheuttaa kuumumista. En tiedä mikä tilanne on nykyään.
Minäkin olen tästä aiheesta lukenut. Nykyisin Pavilioneissa käytetään HP CoolSense -tekniikkaa, jonka pitäisi automaattisesti säädellä jäähdytystä.