osaako kukaan kertoa onko 850xt ja 850xt pe korteissa eroja? (modaus linkkejä jos kortissa kikkailtavaa, kiitos!) sitten onko kukaan saanut catalystin logoon läpötilaa näkymään? niin kokeilin noita omegan ajureita ja pelaa parhaiten....
Ero noilla kahdella on vain kellotaajuuksissa. AtiToolilla vaikka kellottelet ja testaat 3DMarkilla toimiiko XT PE:n kelloilla, niin voit sitten flashata siihen ko BIOSin. Muuta etuahan tuosta ei ole, kuin virtuaalipippelin kasvattaminen kun windows tunnistaa ohjaimen XT PE:nä (niinkuin itsellänikin )
näyttääkö sulla catalysti, lämpötilan? vai ootko laittanut sen mäkeen, itse latasin nuo omegan ajurit ja tuntui toimivan tosi hyvin. noista kelloista kokeilin että menee pe ylikin ilman ongelmia. ei viitti vielä rääkätä kun vasta sain takuusta 800xt tilalle jota ei voinut kun alikellottaa ;D
Jaa'a, enpä muista noista catalysteistä, kun olen aina käyttänyt Omegoita itsekkin AtiTrayTools näyttää ainakin lämmöt, itselläni maksimilämmöt 55 astetta tunnin artifact scannin aikana, 570/570 kelloilla ja jäähynä AC Silencer 5.
Limasika taitaa sulla olla tossa sigussa tommonen "leijjumisvirhe", kun ei toi connectin kortti ole mahollista moodautua x850xt:ksi, vaan x800xt:ksi... ja siis PE on tottakai ihan mahollista... mutta tommonen vaan pisti silmään. (ei siis mitenkään vittuillen, ja korjaa toki jos olen väärässä)
Korjataan nyt Käyppä katsomassa tuo Compare URL ja sieltä Graphics Chipset http://service.futuremark.com/compare?3dm05=1557341
kuinka ihmeessä oot saanu x850 biossin sisään vaikka connectin ydin on x800, en niitä ytimien nimiä muista, mutta...? voisitko tota mulle ihan mielenkiinnosta vähän selventää? kuitenkin niin olen ymmärtänyt että kaikki connectin gto:t on sillä x800 ytimellä..!
niin eikös X800xt ja X850 korteissa ole samat coret? (R480) ja gto mallisssa R480/423 korjatkaa jos väärässä... (onko linkkiä listaan jossa olisi eri korttien faktat?) koitin saada tuon tray toolsin näyttään lämpöjä mutta ei onnistunut milllään!? laitoin veks ja pistin atitoolin tilalle... edit: eli R480 saa 850xt ja R423 corella sitten jotain muuta... linkki: http://www.takorautaa.net/show_article.php?article_id=18&page_number=1
x800xt = R423 x850XT = R480 ja lainattua takoraudasta: Modautuvat mallit / merkit # Connect 3D GTO (R423, 2.0ns/1.6ns) # Sapphire GTO^2 (R480, 1.6ns) niin kuinka ihmeessä on menny x850xt biossi sisään kun on R423 ydin?
mutta kun se pointti mitä ajan takaa on se että tiedän kaikkien connectin gto korttien olevan R423... siis jos tossa on R480 ydin niin siinä on mennyt x850xt väärään pakkaukseen, koska muuten ei mun mielestä mahollista.
silloinhan homma ihan selvä ei pitäisi mennä biossi sisään, ja jos menee niin ei pitäisi kortin toimia... (tietty vaatii siviilirohkeutta kokeilla)
mistä noi omega ajurit saa asus ax850xt``?? karkkimarkit 7200... kuinka paljo teillä kellot joilla vakio jäähdytys?
nonii hommasin ton sapphire x800 gto2 nyt se tunnistaa ittensä x850 xt kuinka saan siitä x850 xt pe? paljo tota uskaltaa kellotella vakio ropellil?
Luulen, että kannattaa tuo vakio propelli vaihtaa, nimittäin se on huomattavasti heikompi kuin x850 -sarjan korteissa. x850xt pe:ksi windows tunnistaa sen kortin kun x850xt pe bios on sisällä.