kun koneeni on ollut päällä n.15min se käynnistyy uudelleen ja lyö virheilmoituksen eteen jossa lukee "Error Message: STOP 0x000000EA THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER (Q293078)" Olen kokeillut jo uusimipia ajureita ja nvidia beta 93.81 ajureita. Kun haluan pelata peliä se valittaa "cannt initialize render"
tuossa oli että pitää asentaa uudet ajurit tai ostaa uusi näytön ohjain. Minulla on jo uusimmat ajurit, mutta olisiko joitain toisellaisia ajureita jota saisivat kuntoon
Kokeile toisia ajureita, http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 Muista myös varmistaa että lataat oikealle käyttikselle, ja ettei kyseinen ajuri pelkästään tue esim. 8800-sarjaa.
ei vät eri ajurit toimineet, mutta tein järjestelmä palautuksen joka poisti ongelman, mutta uusi ongelma tuli saman tien esiin. tulee virhjeilmoitus että services.exe on suljettava, niin pitää valita että lähetä vh tai älä lähetä se on ihan sama kumpaa painaa jonka jälkeen tulee taas tiedote että tietokone on suljettave C:\windows\system32\service\ ja liuta eri numeroita. niin näin käy aina kun käynnistän koneen. toivoisin saavani apua koska minulla on tärkeä projekti meneillääm ja se pitäisi saada valmiiksi noåeasti. Kiitos jo etukäteen