Eli, muutama kuukausi sitten tama koneen kovalevy paloi (kait...en vielakaan ole varma) ja se vietiin korjattavaksi. Nyt saatiin takaisin mutta en pysty vaihtamaan mitaan asetuksia (esimerkiksi nappaimiston kielta) enka asentamaan muutamia ohjelmia. Valittaa etta minulla ei ole kayttooikeuksia vaikka olen jarjestelmavalvoja (windows xp home edition). Ja tassa on nyt kaksi...kovalevy...asema..hommaa. Eli C ja D. D:lla on kaikki tiedot mita ne pystyi pelastamaan ja kaikki ohjelmat silla toimii. Joskus valittaa myos jotain rekisterihommaa kun yrittaa asentaa ohjelmia. Eli, mika avuksi? e. Ja roskakorikaan ei avaudu, eika MSN messenger.
Onko liikkeessä asennettu Windows uudelle kovalevylle vai itsekö asensit? Jos liikkeessä, niin olen kovasti sitä mieltä, että korjaamon asia on saada kone kuntoon. Hyvissä korjaamoissa on korjauksille tietynlainen takuukin, ei tosin kovin pitkä. Tollaisesta monivikaisesta käyttiksestä on aika vaikea sanoa mitään, miten sen helposti korjaisi. Korjausasennus tai jos ei auta niin uusasennus, mutta yhteys liikkeeseen.