prossu toimii alitehoilla.. kyseinen prossu amd athlon xp 2800+ ja toimii 1.25ghz.. olen yrittäny selvittää että missä ois vika mutta jumpperit oikein ja biossissa kaikki oikein.. eikä vaikutusta.. osaisitteko neuvvoo?
Onkos muistit 266MHz:set? Itse jouduin hommaamaan vähintään 333MHz muistit 266MHz muistien tilalle jotta sain irti kaikki prossutehot. 13x166=2166MHz 13x133=1729MHz 13x100=1300MHz eipä taida olla tuo ongelmana.
En tiedä onko noin vanhassa emossa CnQ-ominaisuutta mutta jos on niin mene katsomaan BIOSista että onko kyseinen asetus päällä. Asetuksen nimi on CnQ tai Cool and Quiet tai joku muu saman tapainen. Voit nollata myös BIOSin ottamalla ensin virtapistokkeen pois koneesta ja painamalla pari kertaa power.nappulaa. Sitten otat emolevyllä olevan patterin pois ja laittamalla sen vähän ajan päästä takaisin.
muistit on kingstonin 400mhz hyperX... oon kyl katellu kaikki kikat että miten sais prossun tehoi nostettua normiks.. onnistuin eilen nostamaan 1.7ghz mut eipä suostunu toimii kunnol o