APUVA! Polttava asema ei tunnista enää TYHJIÄ dvd-levyjä

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi emakko007 12.01.2007.

1. emakko007

emakko007 Guest

Mulla ilmeni ongelma, kun meinasin polttaa elokuvaa levylle.. kokeilin monia eri dvd-levyjä ja kaikissa näytti, ei tilaa 0-tavua. CD:t toimii, kuin myös dvd-levyt, joissa on tavaraa. Aina kun iskee tyjän dvd:n asemaan, niin e:asemaan tulee kuva cd-asema ja näyttää, että asemassa on dvd-r levy, mutta ei yhtään tallennustilaa. Ennen dvd-levyn laittamista asemaan, lukee e-asemassa dvd-rw-asema. Kokeilin jo sitä, että poistin aseman käytöstä, mutta se ei tuottaut tulosta. Mitähän helkkaria teen? Ennen on polttanut ihan normisti.. Missähän vika???

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Oletko mitä poltto-ohjelmia kokeillut? Ja onko DVD-aseman firmware päivitetty ja XP SP2 asennettuna?

4. emakko007

emakko007 Guest

Kaikkia poltto-ohjelmia, mitä vaan koneella on, oon kokeillu. Siitä ei ole kyse..

Firmware päivitetty, ei tuottanut tulosta. Ongelma edelleen sama. Ja on sp2.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.01.2007
  5. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Tunnistaako esim. Nero Infotool tai CD-DVD Speed nuo levyt oikein?

6. TheArnold

TheArnold Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on myös ongelma, nimittäin uudessa dvd asemassa kun vanha hajosi ja nyt tämä uus ei pysty polttamaan cd levyjä. Nero Infotool:lla tsekkasin ja se näytti että asema tukee cd polttoa(tietysti.)

Edit: dvd poltto kyllä onnistuu.

Viimeksi muokattu: 18.01.2007

Jaa tämä sivu