APUVA ati radeon xpress 1150

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Timppa20 21.03.2007.

1. Timppa20

Timppa20 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on koneessa toi Ati radeon xpress 1150 näyttis... Siinä ei ilmeisesti ole ulostuloa, että saisin kuvan telkkariin. Ja kone on sonerapc:n tarjouskone. Saakohan näihin paketti koneisiin yleensä vaihdettua näyttistä??

2.  
  3. Massikka

Massikka Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Luulisin, mutta jos alat itse vaihtelee sitä niin siinä menee takuu...

4. teme2

teme2 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    yleensä pakettikoneisiin saa vaihtaa osio mutta ne pitää palauttaa alkuperäisiksi, jos kone menee rikki ja pitää viedä huoltoon (ainakin HP:lla).

fujitsu siemensillakin saa vaihtaa osia mutta ei tarvitse laittaa alkuperäisiä osia kiinni jos kone minee rikki ja viedään huoltoon.

5. Wista

Wista Guest

Itellä samanlainen kone, ja Radeon X1900GT tulossa siihen:)

6. Haanrii

Haanrii Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mullaki tää Soneran leasing-kone ja integroitu xpress 1150. Tilauksessa oli jo x1950 pro ja uus poweri, mutta tilaus oli ulkomailta (ITwebbuy) eikä tilaus tullut perille asti vaan lähti takasi liikkeeseen jonku postiennakkosählingin takia -enää en ulkomailta postiennakkoa kokeile-.
    Soneralta mun mielestä sanottiin että saa vaihtaa osia jälkikäteen, mutta toki säästän nuo alkuperäiset osat varalta.

Timppa millon olet hankkinut kyseisen konepaketin? Mulla ainaski on tässä PCI-E korttipaikka ja veikkaisin että siitäkin koneesta löytyy paikkansa uudelle näyttikselle :)
    Tämä kone on hankittu tuossa ennen joulua ja speksit ovat kutakuinkin tämmöset: Emolevy M2R-FVM Prossu athlon 64 (AM2) 3500+ 512mb muisti (nyt 1gb) Kovalevy 160gt :E

PS kannattaa toki kysyä soneran asiakaspalvelusta mitä ne sanoo nuista
    osien päivityksestä

Jaa tämä sivu