Mulla on koneessa toi Ati radeon xpress 1150 näyttis... Siinä ei ilmeisesti ole ulostuloa, että saisin kuvan telkkariin. Ja kone on sonerapc:n tarjouskone. Saakohan näihin paketti koneisiin yleensä vaihdettua näyttistä??
yleensä pakettikoneisiin saa vaihtaa osio mutta ne pitää palauttaa alkuperäisiksi, jos kone menee rikki ja pitää viedä huoltoon (ainakin HP:lla). fujitsu siemensillakin saa vaihtaa osia mutta ei tarvitse laittaa alkuperäisiä osia kiinni jos kone minee rikki ja viedään huoltoon.
Mullaki tää Soneran leasing-kone ja integroitu xpress 1150. Tilauksessa oli jo x1950 pro ja uus poweri, mutta tilaus oli ulkomailta (ITwebbuy) eikä tilaus tullut perille asti vaan lähti takasi liikkeeseen jonku postiennakkosählingin takia -enää en ulkomailta postiennakkoa kokeile-. Soneralta mun mielestä sanottiin että saa vaihtaa osia jälkikäteen, mutta toki säästän nuo alkuperäiset osat varalta. Timppa millon olet hankkinut kyseisen konepaketin? Mulla ainaski on tässä PCI-E korttipaikka ja veikkaisin että siitäkin koneesta löytyy paikkansa uudelle näyttikselle Tämä kone on hankittu tuossa ennen joulua ja speksit ovat kutakuinkin tämmöset: Emolevy M2R-FVM Prossu athlon 64 (AM2) 3500+ 512mb muisti (nyt 1gb) Kovalevy 160gt :E PS kannattaa toki kysyä soneran asiakaspalvelusta mitä ne sanoo nuista osien päivityksestä