Heippa! Tahtoisin liittää tietsikan telkkariin, vga piuha ostettuna ja asennettuna. Mutta ongelmia tuli vastaa.. Mitä asetuksia pitää muuttaa et telkkarin asennettua. Ja sillain et näkyy samaan aikaan oman näytön kanssa? Mahdollisimman helpot ja yksinkertaset ohjeet kiitos, pieni pahvi näissä hommissa.. Fujitsun kone ja xp. Näytönohjaimena Ati catalyst. KIITSO
Niin ja tiedän et pitää mennä ohjauspaneeli -->ulkoasu teemat --> näyttö-->asetukset, mutta mitä sieltä pitää painella
Catalystistä saat määriteltyä kumpi näytöistä on oletusnäyttö ja kloonataanko sama kuva molempiin näyttöihin vai käytetäänkä jaettua työpöytää.
En osaa ihan tarkkaa reittiä neuvoa, koska mulla ei nyt ole mahdollisuutta kytkeä koneeseen toista näyttöä. Kokeile klikata oikeassa alanurkassa olevaa Catalyst-logoa (jos ohjelma siis on päällä) hiiren oikealla näppäimellä. Pitäisi aueta tämän näköinen valikko: Tuossa 1 ja 2 tarkoittavat näyttiksen liittimiä, joista toisesta voit valita esim. "exteded desktop" eli jaettu työpöytä.
Saa sen jostain kloonattuakin (muistaakseni ihan Windowsin omistakin näyttöasetuksista), mutta jaettuna se mun mielestä järkevin on.
Ihan täyttä hepreaa mulle No joo täytyy yrittää saada tänne joku joka saa laittaa sen mulle saan pian koneen niin sekasin, jos meen ite räveltää