Apua...

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Artemis 15.04.2003.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Artemis

Artemis Guest

Tämä saattaa olla epätavallinen kysymys mutta kysynpä silti.Elikkäs mistäs mä saisin koneeseeni VIIRUKSEN joka pistäis mun koneen ihan sekasin?Olisko teillä mitään ideoita?En pelleile, olen ihan tosissani tämän jutun kanssa.

2.  
  3. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Haluatko semmosen joka käräyttää emolevyn? ;)

4. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    ????...mitä liikkuu kaverin päässä?

5. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Mene ja lataa kaikilta epämääräisiltä warez-sivuilta kasapäin ohjelmia ja asenna ne. Tai hae suoraan googlella.

6. Artemis

Artemis Guest

Googlella en löytänyt mitään.Wipe2000 viittisitkö pistää pari warez-sivun osotetta?

7. pupujussi

pupujussi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistä sähköpostiosoite näkyviin niin kyllä sulle joku viruksen toimittaa.:):)

8. Oreh

Oreh Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    noni tää ainaki mulla toimi :( valitettavasti. www.sharereactor.com on sellanen ohjelma kun joku password files and folders, asenna se ja älä käynnistä konettaa uudestaan. Sitte poistat sen ohjelman "manuaalisesti" eli meet kansioon, johon asensit ohjelman ja poistat koko kansion. ÄLÄ käytä uninstall nappia. Kun sammutat koneen ja käynnistät uudelleen niin VOLA koneesi on tiltissä :D.

9. bscd

bscd Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    ...mikäs olikaan se vähä niinku altavista... ;)

10. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joko oot saanu koneen sekasin, toivottavasti ;) Luulis nyt et ois porukoilla heittää sulle ees pari matoa, jos ei muuta löydy...

Sehän se on tän Afterdawnin huono puoli, et kovasti ollaan auttamassa tietsikan ryppyillessä, mut sitten kun joku haluis saada koneen oikein kunnolla jumiin, niin hiljastapa on :D

Mulla ois vanhalla rompulla CIH-virus. Pisti mulla ainakin sillo koneen ihan jumiin, et jouduin formatoimaan koko paskan! En kyllä ite uskalla tuohon enää koskea, huiii...

Asiahan ei minulle kuulu, mut mitäpä meinasit viruksilla duunailla? Pääsiäisyllätystäkö duunailet vai esitelmää kouluun?! :D

11. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Niin, eihän se Googlekaan anna kuin reilut 21 miljoonaa osumaa sanalla "warez"...

Sen verran epäilyttävältä virusten haaliminen koneelleen kuulostaa, että en taida osallistua tuohon touhuun tämän enempää.

12. Artemis

Artemis Guest

No ei mulla mitään muuta oo mielessä tän kanssa ku että kone vaan tilttiin ni elämä on kaikin puolin kunnossa..:) wipe2000 toisaalta ymmärrän sua...:p

13. mestari

mestari Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Siis haloo.... Miks muka kone jumiin??

14. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oho, Artemiksella vieläkin kone pystyssä!! Meillä muilla kato Windows kaatuu yhtenään, mut sulla kone sen kun vaan laulaa... :D

Mä en kyl ite tunne tyydytystä siitä, et jos oma kone on juntturassa, mut kieltämättä joskus huvittaa kun kaverilla kone piiputtaa :)

Uskoisin, et porukat ei uskalla auttaa sua, kun pelkäävät syytöksiä, sit kun sulla kone poksahtaa!!

Mut kokeile päästä jonkun pirullisen mainostajan postituslistalle!! Roskaposteista monesti löytyy matoja + jopa tosi sitkeitä viruksia!! :( Warezit on kans kokeilemisen arvoinen asia, jos haluaa upottaa koneen kaikennäköiseen saastaan. Muista, että ÄLÄ pidä virusscanneria/palomuuria päällä!!

Jos sulla ei oo rahasta kiinni, suosittelen irroittamaan koneen kopan sisältä tuulettimet pois. Tulee nimittäin tietsikasta helkutin hyvä juhannuskokko!! :D En ole vastuussa sit seurauksista!! -Kuqu-

15. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Ei malta olla muistelematta, kun piti aikanaan päästä vanhasta imurin raadosta eroon: pistettiin se "juomaan" bensaa. Jonkin aikaa siinä kesti, mutta hienosti se loppujen lopuksi poltti itse itsensä pois muita häiritsemästä. Eikä tarvinnut tulitikkuakaan uhrata.

Mutta kyllähän oman koneensa siis sekaisin saa vaikka buuttaamalla levykkeellä ja poistamalla sieltä täältä satunnaisesti windowsin osia. Mutta toivottavasti kysessä on tosiaan sitten oma kone.

16. Artemis

Artemis Guest

wipe2000, käytössä on tod. oma kone...Pirkule ku oon imutellu monelta warez sivulta noita pikku pelejä mut ei oo tullu vielä mitään. Ja jos poistaa niitä Windowsin osia niin eikös se ole helppo korjata?Mieluiten haluaisin koneeseeni viiruksen joka vaan pistää sen ihan sekasi tai tilttiin.

17. Mato

Mato Guest

HEI KUQU, Väitätkö sinä että minä olen tullut jostain Roskapostista?!:)

18. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos palataan ihan alkuperäiseen kysymykseen, niin suosittelen windowssia... ;) Ja jos XP tuntuu liian hyvältä niin asenna vaikka 95 tai ME niin johan alkaa kone tilttaileen ja jumittaan! Eihän nämä nyt varsinaisesti oo viiruksia, mutta pistääpähän takuu varmasti joka koneen sekasin. :)

19. teemuu

teemuu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    miksi muuten haluat viiruksen koneellesi?

20. Artemis

Artemis Guest

juppe22, siis ihan kunnon viiruksen haluan koneelleni.

Teemuu, En jaksa alkaan selittään tätä juttua, mutta jos sinusta tämä tuntuu epäilyttävältä niin ei ole pakko auttaa.

Haluaisin vaan että koneeni menisi ihan sekaisin. Ihan sama oikeastaan miten mutta kunhan ei tarvitse alkaa poisteleen tärkeitä tiedostoja tai käyttämään lekaa yms.

21. kuqu

kuqu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sori, Mato et sotkin sut tähän soppaan :D

Muistan joskus selailleeni netin keskustelufoorumeita+siellä oli porukat laittanu nettiosoitteita, joissa ei kannata koskaan käydä!! :)

No, meikähän kävi sit kummiskin uteliaisuuttaan kattoo...Norttoni heitti heti jotain herjaa+lopulta kävi niin et palomuuri blokkas niin perusteellisesti et en päässy koko iltana nettiin ollenkaan!! Ihme homma!! ;) Mut olipahan mulla suojaustaso ok+virusscanneri pelas! :) Pistäkäähän linkkejä, jos joku muistaa. Niistä vois olla Artemikselle apua :)

Ymmärtääkseni tässä on kyse siitä, että Artemis haluaa ns. pistää vanhan koneen paskan päreiksi!?

Minä ite oon aina unelmoinu siitä, et vois viskata tietsikan parvekkeelta ulos aivan kuten leffoissa lentää kukkapurnukat jne. :D Porukat varmaan vähän kelais, et taitaa olla naapuri vähän skitso/olikohan Kuqulla riitaa eukon kanssa/on sen täytyny olla aika pierussa...:D Ei kun kokeilemaan...;)

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu