apua world of warcraft

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi ertan 06.12.2008.

1. ertan

ertan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli ostin ton wow pelin ja asensin tavallisesti mutta ku aina ku meen pelaa ja loggaan sisää se sanoo patch required ja sen jälkee menee pelitä pois ja rupee lataa jotain Pachtiä eli se on ladannu jo varmaan 50 patchia tähän asti ja yks oli 3.27 giganen.. ja nyt se latas yhen patchin niin sit pitäis tulle semmonen viimestely juttu mut siin lukee waiting to close all folders vaikka se on vaa yks ikkuna siinä.. eli mitä voisin tehä kokoajan lataa jotai patcheja? ja kannattaisko mennä palauttaa se kauppaa vai mitä auttakaa pliis !

2.  
  3. arffman

arffman Regular member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    :) niitä patcheja o useempi ja isokokoisia,kärsivällisyyttä.

4. SpeechMan

SpeechMan Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaupasta ostettu on alkuperäinen versio, johon pätsejä löytyy tosiaan aivan uskomaton läjä, parempi ratkaisu on ladata suoraan wowin sivuilta uusin installeri ja käyttää laatikosta ainoastaan tiliavain.

5. ertan

ertan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mitä tarkotit tolla "käyttää laatikosta ainoastaan tiliavain" tai siis joo tiedän et ohjekirjas onse tili avain juttu mut peli ei oo vielkää kysyny sitä.. no voisko joku antaa suoran linkin siihen uuteen/uusiempien patcheihin ettei sen tarvi ladata kokoajan huonommista parempiin... eli jos joku olis kiltti ja antais linkin siihen ja mitä nää patchit oikeen edes on ?!

6. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    -.-
    Tiliaivain, ei tili aivan.

Ilmeisesti omistat trial accountin? Se numero naputellaan sun accountin hallintasivuille (klikkaa Manage Account ennen kun kirjaudut) kun kokeiluaika loppuu.

7. ertan

ertan Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    joo ymmärrän oon nyt esim mun wowi sivuilla (europe tietenki) ja nyt siinä on että voin laittaa sen tiliavaimen ja siitä sitten upgrade accoun kun olen laittanu sen tiliavaimen... mut mitä mä teen tolla patch jutulla voiko joku antaa suoran linkin mistä sais uusimman patchin ?

8. Dwnldz_5

Dwnldz_5 Active member

Kiitokset:
    14
    Pisteet:
    68
    No siis se peli kyllä käskee lataamaan uusimmat patchit sitä mukaa ku niitä ilmestyy (kuten varmaan huomasit). Mut jos tahdot "uusimman WoWin" niin suunnista vaikka tänne.

Edit: ota huomioon että jos tuosta lataa niin siinä tulee kaikki se mitä CD/DVD sisältää. Veikkaan että sun ei kannata enään tuota ladata, kyllä se peli hoitaa ne patchit että älä hätäile.

Viimeksi muokattu: 07.12.2008

Jaa tämä sivu