apua valintaan, Sony 40D3660 vs 46W2000

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Paksix 25.10.2008.

1. Paksix

Paksix Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

Omistan tällä hetkellä 40" D-sarjan laitteen ja minulla olisi nyt mahdollisuus vaihtaa se suurempaan mutta vanhempaan versioon.

Mitäs te muut harrastajat olisitte mieltä kannattaako ko. hankinta? Siksi utelen sillä vaihdokilla on 10x enemmän käyttötunteja (n. 4000) sekä tästä puuttuu kaapeliverkon digiviritin, jolle olisi myös käyttöä.

Vierekkäin en ole näitä päässyt lainkaan testailemaan mutta mututuntumalta näyttää siltä että nykyinen 40D3660 toistaisi mustan ja tummanharmaat sävyt paremmin kuin W-malli, joka on otettu käyttöön alkuvuodesta 2007.

Olen yrittänyt etsiä tietoa näiden eroista mutta nyt tarvisin vinkkejä valintaan. DVB-C virittimen puute ja reilu käyttötuntimäärä harmittaa puutteena mutta suurempi koko kiinnostaisi. Onko suurempi Sony oleellisesti elektroniikaltaan ja/tai paneeliltaan parempi?

2.  
  3. Iguanodon

Iguanodon Guest

Itse en vaihtaisi.
    Oma televisioni on 40W2000 ja vaikka aikoinaan sen ostaessani se oli yksi markkinoiden parhaista ei se enää mielestäni pärjää varsinkaan tuossa mustan toistossa vähäänkään uudemmille malleille.
    Näitä W-sarjan televisiota vaivasi myös pilvi ongelma, se oli ihan yksilöstä kiinni missä tuo näkyi ja missä ei.

Jaa tämä sivu